חדשות הארץמבזקים

ההסתדרות, הנהלת אל על ואצד"א חתמו על הסכם לשיפור תנאי ההעסקה

ההסתדרות, הנהלת אל על, יחד עם ועד אנשי צוות דיילי אוויר (אצד"א) של עובדי החברה חתמו היום (חמישי) על הסכם קיבוצי.

על פי ההסכם יוענקו לעובדים תשלומים וזכויות נוספות על רקע מהלכי ההתייעלות וכנגד התחייבותם למיצוי דרישותיהם בנושאים שהוסכמו בהסכם, לרבות דרישות בענייני שכר ותנאי העסקה. הסכם זה צפוי לתרום להמשך ביסוס החברה וכן להרחבת מהלכי ההתייעלות בקשר עם ניהול כוח האדם בחברה.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר על כך: "אני מברך על סגירת המעגל הזאת בחברת אל על. אבקש להודות ליו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, למנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה, ולעובדים כמובן שהם דוגמה ומופת לאופן שבו יחסי עבודה צריכים להתנהל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, אמרה: "אני מברכת על ההסכם, אנשי צוות דיילי אוויר נמצאים בחזית השירות ומעניקים חוויה מיוחדת ללקוחות שלנו. אני רוצה להודות לכל מי שעמל על ההסכם שיוביל ללא ספק להצלחה ולייעול ושיפור השירות".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי, אמר: "ההסכם הראשון להצלת חברת אל על ועובדיה היה הסכם הדיילים וההסכם שסוגר את כלל ההסכמים שמחזקים בחזרה את חברת אל על ועובדיה הוא הסכם הדיילים. החתימה על הסכם דיילי אל על מהווה סגירת מעגל לעובדי אל על בכלל ולהסתדרות ולוועדי העובדים בפרט".

סמנכ"לית משאבי אנוש ומנהל באל על, לימור בוזגלו, אמרה: "אנו מברכים על ההסכם אשר נחתם עם עובדי מגזר אצד"א, המבסס יחסי עבודה פוריים ומלאי עשיה. הערכתי הרבה לאנשי אצד"א המצויים בחזית ומעניקים את מיטב השירות ללקוחותינו. תודתי לאנשי הוועד על שיתוף הפעולה ועל האחריות האישית למען העובדים והחברה. תודה להסתדרות וכמובן לכל מי שתרם לחתימת ההסכם".

יו"ר הוועד, משה שרביט, אמר: "אני גאה שהצלחנו לחתום על הסכם ראשון שמתגמל את העובדים על תרומתם לחברה בתקופת המשבר הקשה שחוותה ואני משוכנע שזו תחילת הדרך לפריחה הדדית של החברה ועובדיה".

אילוסטרציה. צילום: עידו וכטל

Back to top button