מבזקיםפוליטי / מדיני

נפתלי בנט וגלית דיסטל אטבריאן במסלול התנגשות: "אף אחד לא סובל נוכלים"

לאחר פרסום תגובתה של ארצות הברית לפיה היא מוכנה כמעט באופן סופי לחתימה על הסכם הגרעין עם המעצמות ואיראן, ביקורת נשמעה על ממשלת בנט לפיד שהתפארה בכך שהצליחה למנוע את החתימה על ההסכם, אך התבדתה כאשר ארה"ב שינתה כיוון וכעת נראה שהמשא ומתן בשלביו האחרונים לפני לחיצות הידיים.

בעקבות כך, ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, תקף את בנט, לפיד וגנץ כשאמר שהם אינם עושים דבר למנוע את החתימה על ההסכם. לאחר דברי נתניהו השיב לו נפתלי בנט בציוץ שכתב בחשבון הטוויטר שלו.

כך כתב בנט בחשבונו אתמול (חמישי): "מר נתניהו, מכיוון ששוב תקפת אותי, אזכיר לך את מבחן התוצאה: בתקופת כהונתי כראש ממשלה, ולמרות שזה היה קרוב מאוד, לא נחתם הסכם גרעין עם איראן. זה לא קרה במקרה. אי אפשר לומר את אותו הדבר על תקופת הכהונה שלך, ושום מסיבת עיתונאים לא תשכיח את זה. אצלך – נחתם. אצלי – לא נחתם." ציוצו של בנט גרר עורר סערה ברשת וגרר תגובות גם מפוליטיקאים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"די כבר עם הצניעות הזאת נפתלי, זה לא רק שלא נחתם הסכם עם איראן במשמרת שלך, גם אף מלחמת עולם לא פרצה וגם אף מטאור לא התנגש בכדור הארץ. והכל בזכות המנהיגות המחשמלת שלך ולא חלילה בשל העובדה שהמשמרת הקצרצרה שלך נגמרה דקה אחרי שהתחילה כי אף אחד לא סובל נוכלים." כתבה דיסטל אטבריאן בתגובה לדבריו של בנט.

צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button