מבזקיםפוליטי / מדיני

תא"ל שרון ניר מצטרפת למפלגת ישראל ביתנו לקראת הבחירות

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, פרסם היום (ראשון) כי תא"ל (במיל') שרון ניר תתמודד במסגרת רשימת ישראל ביתנו בבחירות לכנסת ה-25.

ניר הייתה לאישה הראשונה שמונתה לתפקיד מג"דית קשר והראשונה להתמנות לתפקיד מפקדת בית הספר הארצי לתקשוב וסייבר, בתפקידה האחרון בצה"ל שימשה כיועצת הרמטכ"ל לענייני מגדר וזאת עד שנת 2019, בשנת 2020 פרשה מצה"ל.

כיום ניר מרצה בבית הספר לממשל ודיפלומטיה באוניברסיטת רייכמן בהרצליה, מרצה בבתי ספר ובמכינות קדם צבאיות ויו"ר בהתנדבות של הועד המנהל פורום דבורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר ליברמן אמר על הצטרפותה: "אני מברך על הצטרפותה של שרון לזירה הפוליטית בכלל ולמפלגת ישראל ביתנו בפרט. את שרון הכרתי בעת תפקידי כשר ביטחון וגיליתי אישה פורצת דרך שקידמה נשים רבות למוקדי קבלת החלטות בעולמות הביטחון הלאומי ומדיניות החוץ. תרומתה של שרון לחברה הישראלית לא הסתכמה בשלושים שנות שירותה בצה"ל אלא תמשיך גם בכנסת. שרון ברוכה הבאה ובהצלחה".

תא"ל שרון ניר מסרה: "כל חיי הבוגרים ראיתי את טובתה של מדינת ישראל בראש מעייני והמשימה לא תמה מבחינתי! אני מצטרפת למפלגת ישראל ביתנו מתוך תחושת שליחות והזדהות עמוקה עם הערכים והדרך ובעיקר מתוך רצון לקדם סוגיות בוערות בחברה הישראלית. השאיפה שלי היא לייצר תשתית חברתית – כלכלית מאפשרת ולעודד שוויון הזדמנויות כך שכל אחת ואחד במדינה יוכל לקבל החלטות מושכלות עבורו ולהתקדם בחייו".

ללא קרדיט

Back to top button