צרכנות

השתלת שיער בטורקיה בשיטה הפופולארית בעולם micro fue כל מה שצריך לדעת

קרדיט תמונה: קליניקת Estepalace בטורקיה

אלפי ישראלים ואזרחים מכל העולם מגיעים מדי חודש לקליניקה בטורקיה, כדי לבצע בה השתלת שיער. זאת לאור העובדה שמדובר בתהליך מוצלח אשר גורם למהפך הן בנראותם החיצונית של הלקוחות והן בהרגשה הנפלאה שלהם.

השתלות שיער בטורקיה

לאור המומחיות הרבה של המנתחים הטורקיים אשר עוסקים בתחום זה שנים רבות, הם פיתחו לאחרונה שיטות חדשניות אשר מובילות תחום זה להצלחה מסחררת ולכן כמות הלקוחות שמגיעים בכל שנה לקליניקה הזו עולה בהתמדה.

היערכות לביצוע השתלת שיער

מי שמעוניין לבצע השתלת שיער בטורקיה , מגיע לבדיקה ראשונית אצל המנתח כדי לבדוק את ההיתכנות לביצוע הליך כירורגי זה וזאת על פי מצבו הרפואי. בשלב ראשון כל מועמד לניתוח מבצע בדיקות אלמנטריות כמו בדיקת דם ואק"ג. בנוסף לכך הוא עובר תשאול רפואי מקיף לגבי מחלות שהיו לו בעבר ומחלות רקע. לעיתים קיים צורך בבדיקות רפואיות ספציפיות נוספות, כדי לקבל החלטה נכונה, תוך התחשבות בכל ההיבטים ובכל ההשלכות האפשרויות. אם הכול תקין מתבצעת בדיקה של זקיקי השיער. המנתח חייב לבדוק אם זקיקי השיער אשר נשלפים מהעורף שהוא האזור הצפוף ביותר של השיער, מסוגלים על פי בדיקה מיקרוסקופית לצמוח גם במקומות אחרים. אם מדובר בזקיקים איכותיים, אפשר לקדם את תהליך השתלת השיער. בתהליך זה יישלפו כמה אלפי זקיקים מהאזור התורם ולמרות זאת כל שטח השיער באזור זה ייראה צפוף ואחיד והעובדה שחסרים בו אלפי זקיקים לא תהיה מורגשת כלל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השיטה המתקדמת בעולם micro fue

לפני ביצוע הניתוח בשיטה זו על המועמד לניתוח לגלח את כל שיער ראשו. לאחר מכן המנתח מבצע הרדמה מקומית כדי שהניתוח יעבור ללא כאבים בראשו של המנותח. כאשר ההרדמה היא אפקטיבית הוא מסמן ערוצים ושותל בתוך כל אחד מהם את כמות הזקיקים הנדרשת וזאת על פי תוכנית הניתוח שהוכנה מראש. המנתח מעניק תשומת לב רבה לכיוון הצמיחה, לרמת הצפיפות של ההשתלה, למיקום בקו ההשתלה ולעומק שבו הוא שותל את הזקיקים, כיוון שהמטרה היא שהם יצליחו לצמוח במקום החדש ולא שייפלו החוצה.השתלת שיער ספיר Sapphire FUE כוללת שימוש בלהב ספיר בצורת האת V. השימוש באבן יקרה זו יוצרת מהפך משמעותי בניהול הניתוח, כיוון שהמנתח מבצע חתכים עדינים בלבד והם לא מובילים לצלקות או לצורך בתפרים. לביצוע הניתוח להשתלה שיער בדרך זו באמצעות להב ספיר יש יתרונות רבים כמו ההתאמה המושלמת לאדם שיש לו נשירת שיער משמעותית, התאמה לאנשים שהם אלרגיים למתכת והעובדה ששימוש באבן החן לא יוצר כאבים בקרקפת.

טיסה לטורקיה לצורך השתלת שיער

הקליניקה מעניקה לכל מנותח את התנאים הטובים ביותר למהלך זה, כמו תיאום הסעות משדה התעופה ואליו, הסעות לבית החולים והגעה לבית מלון שיש בו תנאי שהייה אופטימליים.

 

קרדיט: עדינה אקוקה

Back to top button