צרכנות

למה לבחור בפרקט פישבון לבית שלכם?

קרדיט תמונה: צמרת פרקטים ברעננה

ישראלים רבים משקיעים מחשבה וכספים רבים בנושא עיצוב הבית, כאשר הם עוברים לדירה חדשה, דירת יד שנייה, או לחלופין כאשר הם משפצים את ביתם הנוכחי.

עיצוב של בית החלומות

עיצוב הבית הוא לא פעולה שמבצעים לעיתים קרובות אלא בדרך כלל רק לקראת הכניסה לבית החדש או המשופץ. זו הסיבה שהלקוחות נעזרים לא אחת במעצב פנים אשר מסייע לאורכו של כל התהליך הזה. המגמה היא ליצור שילוב של יופי ופרקטיות בכל מקום בבית ולכן הם מבצעים סיעור מוחות על כל נקודה, כדי שהתוצאה תהיה מושלמת.

ריצוף בבית

עד לפני כמה שנים ברוב הבתים ריצפו את הבטון המוחלק באריחי קרמיקה, שיש או אריחים אחרים מתוך המגוון הקיים. אבל בשנים האחרונות המעצבים וגם הלקוחות גילו את היתרונות הרבים של הפרקטים ולכן רבים מהם בוחנים את כל הדגמים הקיימים, כדי לקבל החלטה אם להתקין פרקט בכל הבית או רק באזורים מסוימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרקט פישבון

הדגם הייחודי מבין הפרקטים, הוא דגם פישבון שפירושו הוא עצם דג. זאת כיוון שלאחר התקנת הפרקטים הצורה המתקבלת על הרצפה מזכירה את העצם המרכזית של הדג. להבדיל מסוגים אחרים של לוחות העץ צורת ההתקנה של דגם זה היא שונה, המומחים מניחים באופן אלכסוני את הלוחות זה לצד זה וכך הם מבצעים את החיבורים בכל השטח של החדר או החלל. פרקט פישבון קיים בהרבה מאד מידות אורך, מידות רוחב וגוונים. לכן היצע האפשרויות הוא רחב מאד והלקוחות בוחנים את כולן, כדי לבחור בדגם שיצור הרמוניה עיצובית עם הפריטים הנוספים שאמורים להימצא בחדר זה כמו רהיטים, ציוד, ווילונות, שטיח ועוד.

בחירת פרקט יפהפה

דגם פישבון קיים בהרבה מאד סוגי פרקטים, הן פרקט מעץ טבעי בגוונים היפהפיים של העץ כמו חום חמרה, כהה או בהיר יותר. כמו כן גם פרקט למינציה הקיים בשלל גוונים אחידים ומשולבים כמו חום שקד, חום בהיר אורן וגוונים נוספים. יופיים של הפרקטים הללו הוא יוצא דופן ולאחר ההתקנה רואים את הטקסטורה המרשימה אשר מעניקה לכל חלל החדר מראה אקסקלוסיבי ומאד אלגנטי. לכן ברוב המקרים הלקוחות מעוניינים להתקין סוג זה של פרקטים בחדר המגורים ובפינת האוכל הסמוכה וכך יוצרים מתחם מרשים מאד.

פרקטים בחדרים

בחדרי הילדים המגמה היא להתקין סטריפים של פרקטים למינציה וזאת לאור הפרקטיות שלהם. המעצבים ממליצים על פרקט בגוון זהה שיתאים לכל אחד מהחדרים והוא יותקן באופן אחיד בכל חדרי הילדים.לגבי חדר השינה, יש לקוחות שמעוניינים שנראות הרצפה תהיה כמו בחדרי הילדים ויש גם אחרים שמעדיפים גם כאן להתקין פרקט פישבון כדי להעניק מראה יוקרתי לחלל זה וכך ליצור התאמה מקסימלית למיטה המרשימה, לארון ההזזה, הקונסולה והווילונות.

 

קרדיט: עדינה אקוקה

Back to top button