מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: ג'בריל וטהה גזאווי, תושבי ירושלים, רצחו את גיסם על רקע סכסוך משפחתי

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ג'בריל גזאווי בן ה-46 וטהה גזאווי בן ה-25, תושבי ירושלים, וזאת לאחר שרצחו את גיסם על רקע סכסוך משפחתי בג'בל מוכבר לפני כחודש.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יובל קדר, המנוח ניסה לחזור אל אשתו לאחר שנפרדה ממנו ועזבה את ביתם המשותף. במסגרת ניסיונותיו המנוח קבע להיפגש עם אחיה הבכור של אשתו, ג'בריל גזאווי, בביתו, שם התגוררה אשתו בנפרד. טרם הגעתו של המנוח, ג'בריל ביקש מבני משפחתו המורחבת, ביניהם אחיו טהה גזאווי, להגיע לביתו בטענה כי בני משפחת המנוח עתידים להגיע ולתקוף אותם.

כשהגיעו המנוח ובני משפחתו לקרבת ביתו של ג'בריל, יצאו אליהם הנאשמים ובני משפחה נוספים, ג'בריל נשא אקדח וטהה החזיק בידו אלה מעץ. מבלי שקדמה לכך כל התגרות מצד המנוח ובני משפחתו ג'בריל וטהה התקרבו אליהם, ג'בריל שלף את האקדח וירה לעבר המנוח, המנוח נמלט מפניהם של הנאשמים והם רדפו אחריו. ג'בריל ירה לעבר המנוח פעם נוספת בעוד טהה צעק לעברו "תצוד אותו". אז ג'בריל ירה במנוח שוב, פגע בו והמנוח נפל ומת. לאחר ביצוע הירי ג'בריל חזר לביתו החליף את בגדיו ונמלט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, רצח ועבירות בנשק.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

Image by VBlock from Pixabay

Back to top button