מבזקיםמשפטי/פלילי

הכניס אותה בכוח לרכב ונסע ליער: בן 44 מואשם בחטיפת בת זוגו לשעבר

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד אסי רוחאנא (44) תושב עוספיא בגין חטיפת בת זוגו לשעבר ותקיפתה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גדיר ברהום, הנאשם בקש מהמתלוננת לחזור אליו לאחר שנפרדה ממנו לאחר זוגיות שנמשכה שנה וחצי, אולם המתלוננת סירבה לכך. בתאריך 19/08/22 הגיעה המתלוננת לביתה כשהיא נוהגת ברכבה, הנאשם חסם את רכבה, דרש מהמתלוננת לומר לו היכן היתה ולקח לה את התיק בכוח. הנאשם משך את במתלוננת בכוח לכוון רכבו, והכניסה שלא בהסכמתה ותוך שימוש בכוח בעוד המתלוננת צועקת. הנאשם נכנס לרכב, נעל את הדלתות והחל בנסיעה מהירה לכיוון יערות הכרמל.

במהלך הנסיעה המתלוננת ניסתה לפתוח את דלת הרכב, ללא הצלחה, התחננה המתלוננת בפני הנאשם שלא יעשה לה דבר, הנאשם איים על המתלוננת שלא תצא מהרכב אלא רק בקבר ועל אלונקה. הנאשם דרש מהמתלוננת את קוד הכניסה לטלפון, על מנת שיוכל להתחקות אחר התקשרויותיה של המתלוננת עם אחרים. הנאשם אשר חשד כי המתלוננת נמצאת בקשר עם גבר אחר, תקף את המתלוננת והיכה אותה. במהלך הנסיעה יצאה המתלוננת מהרכב וניסתה לברוח מהנאשם. הנאשם רדף אחרי המתלוננת והחזירה בכוח לרכב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך המתלוננת ביקשה שיחזיר אותה הביתה, והנאשם ביקש מהמתלוננת לסלוח לו וניסה לשכנע אותה לשוב לקשר זוגי עמו. הנאשם החליט להחזיר את המתלוננת הביתה ובמהלך הנסיעה לכיוון ביתה של המתלוננת, הורה לה הנאשם שלא לספר אודות שאירע, ודרש ממנה למסור גרסה שקרית לפיה כל שהתרחש ביניהם היה ויכוח. בהגיעם סמוך לביתה של המתלוננת, פגש הנאשם בהורי המתלוננת אשר חיכו לה ברחוב. הנאשם אמר להוריה של המתלוננת, כי עליהם לתאם עימו גרסאות, למקרה שייחקרו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות חטיפה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, איומים והדחה בחקירה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה

Back to top button