חדשות הארץמבזקים

המרכז הרפואי פדה פוריה: משפחת עבאס תרמה פינת ישיבה למבקרים

בני משפחת עבאס תרמו פינת ישיבה עבור המבקרים ובני המשפחות של המטופלים במרכז הרפואי פדה-פוריה. עשרת האחים יזמו את הפרוייקט המיוחד לזכר הוריהם סעיד ונעמאת (דיר חנא).

בטקס מרגש ומיוחד שהתקיים ביום רביעי 24.8.22 במרכז הרפואי פדה-פוריה, נחנכה פינת ישיבה למשפחות ולמבקרים, בסמוך למכון האונקולוגי. הטקס התקיים ביום השנה לפטירתה של נעמאת עבאס, אם המשפחה. לאחר פטירתה החליטו עשרת ילדיה לתרום ולהקים פינת ישיבה מוצלת ונעימה שתקל על המבקרים ובני המשפחות שמגיעים למרכז הרפואי. הפרויקט הוקדש לזכר ההורים, שניהם היו מטופלים במרכז הרפואי.

נאיף עבאס, אחד האחים ברך ואמר, "היום 24.8 חלפה בדיוק שנה מאז פטירתה של אימנו שהיתה מורה ומחנכת אהובה ומוכרת בכפר שלנו. אבא שלנו , סעיד היה המורה והמחנך הראשון בדיר חנא. ההורים שלנו הקדישו את חייהם לקידום החינוך וההשכלה של ילדי הכפר". גלאל עבאס האח הצעיר הוסיף, "אנחנו כל האחים והמשפחה מודים לכם ולכל הצוות הרפואי על עבודת הקודש שאתם עושים למען החולים ועל הטיפול המסור שלכם בהורים שלנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר מוהנא ח'טיב, מנהל יחידת טיפול נמרץ, סיפר בהתרגשות שנעמאת היתה מורתו האהובה בביה"ס היסודי "כשהיתה מאושפזת פה שוחחתי איתה וסיפרתי לה כמה היא השפיעה עלי כילד. כולנו מודים לכם על פינת הישיבה המיוחדת הזו שאני מאחל שתשרת מבקרים ומטופלים רבים".

ד"ר סוהיל נסראללה, מנהל המכון האונקולוגי הוסיף, "במפגש אתכם ניכר החינוך המיוחד שההורים הקנו לכם והמורשת שהם הותירו אחריהם".

ד"ר סובח סובח, מנהל מחלקה פנימית ב' אמר, "הכרתי וטיפלתי בהורים ופגשתי את בני המשפחה במהלך האשפוז. ניכר שזו משפחה מיוחדת במינה, מגובשת וערכית. אין לי ספק שההורים שלכם היו גאים בכם!"

ד"ר ארז און מנהל המרכז הרפואי סיכם, "זו זכות שלנו להכיר מקרוב את בני משפחת עבאס, משפחה חמה וגדולה, מאוחדת וערכית ששמה לנגד עיניה את ערך הנתינה והתרומה לקהילה. בשם הצוות שלנו ובשמם של המטופלים אני מודה לכם על היוזמה ותודה שמצאתם לנכון להנציח את זכרם של ההורים היקרים, כאן במרכז הרפואי שלנו".

צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה פוריה
צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה פוריה
צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה פוריה

Back to top button