מבזקיםמשפטי/פלילי

זוג תבע את בעל הווילה שבה נישאו, אך ייאלצו בעצמם לשלם לו 50 אלף

זוג שנישא לפני כחמש שנים בווילה יוקרתית במושב משמר השבעה תבע פיצוי מבעל הווילה בסך של כ-100 אלף שקלים בשל תקלות רבות שאירעו במהלך החתונה. לדאבונם, בית המשפט חייב דווקא אותם לשלם לבעל הווילה סכום של כ-50 אלף שקלים.

הזוג טען כי היו תקלות רבות באירוע שבאחריות בעל המקום: לא סופקו להם כסאות ושולחנות, נכחו רק שני אנשי ניקיון, מערכת ההגברה השמיעה מוזיקה בעוצמה נמוכה בלבד, אנשי הקייטרינג לא הצליחו לחמם את האוכל בגלל עומס בחשמל, הבעלים לא סיפק אוורור במקום, הוריד את השאלטר מספר פעמים בטענה שהמוזיקה רועשת מדי ודרש מהם להתפנות מן המקום ב-17:30.

הזוג הגישו תביעה בבית משפט השלום בתל אביב נגד בעל הווילה והחברה שבבעלותו בסכום של 100 אלף שקל מפאת הנזקים שנגרמו להם ולאורחיהם וכן פגיעה בשמם הטוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבעלים הכחיש את כלל הטענות וטען שאין לו קשר למה שהתרחש באירוע, כיוון שהוא משכיר אותה למפיקי אירועים שונים. בכתב ההגנה שהגיש נכתב: "אין לי קשר ישיר ללקוחות אני עובד מול מפיקים ואנשי מכירות ששוכרים את הווילה ממני. בני הזוג התקשרו לאחד מאנשי המכירות. אני לא פעלתי מול התובעים, אין לי קשר אליהם בכלל".

הוא טען מאידך, כי הווילה עמדה לרשות בני הזוג עד השעה 18:30, אך אלו הם שהסיגו גבול ונשארו עד השעות המאוחרות של הלילה. בנוסף הוא האשים אותם כי הותירו את המקום מלוכלך, למרות שהתחייבו לנקות אותו.

השופטת נאווה ברוורמן שדנה בתביעה החליטה לדחות אותה על הסף. היא קיבלה את גרסת בעל הווילה לגבי העובדה שהוא לא השכיר להם את המקום ישירות ושלא הוכח שעשה כל דבר על מנת לחבל באירוע במזיד. לבסוף היא חייבה את הזוג לשלם לבעל הווילה על הוצאותיו המשפטיות, סכום של כ-50 אלף שקל.

אילוסטרציה

Back to top button