צרכנות

6 טבעות מפורסמות בכל הזמנים

קרדיט לתמונה: pexels

ישנן טבעות מפורסמות לא פחות מהנשים שעונדות אותן. הטבעות הללו הפכו לסמלים אייקונים בעולם האופנה ולשם דבר מבחינת החומר, העיצוב, הצורה והיהלום המשובץ בהן. אנחנו אולי לא יכולים להרשות לעצמנו לרכוש טבעת שכאלה, שמחירן מאמיר שחקים בשל גודל האבנים המשובצות בהן, אך הן בהחלט מאפשרות לנו לקבל השראה.

הטבעת של מרי מבורגון

במאה ה-15 המלכה מרי היתה ילדה קטנה והיורשת היחידה והעתידית של מחוז בורגנדי בצרפת של ימינו. עשירים ומלכים מרחבי העולם הציעו לה נישואין עוד כשהיתה רק בת חמש. מי שזכה להינשא לה היה הארכידוכס מקסימיליאן מאוסטריה שבשבת 1477 רכש בעבורה מתנה מיוחדת במינה – טבעת זהב משובצת יהלומים דקים ושטוחים בצורת האות M באנגלית. הטבעת הזו, אגב, הציתה את טרנד טבעות הנישואין עם היהלומים שממשיכות את המסורת עד היום. אין פלא שהטבעת של מרי מבורגון נכנסה לרשימת הטבעות המפורסמות של כל הזמנים.

אבן הספיר של הנסיכה דיאנה

טבעת הספיר שעונדת הנסיכה קתרין, אשתו של הנסיך ויורש העצר וויליאם, היתה שייכת בעבר לדיאנה. דיבורים רבים היו סביב הטבעת. יש הגורסים כי דיאנה בחרה באבן ספיר בעת 12 קארט המוקפת ביהלומים מאחר שחשבה שהיא יפה במיוחד, אחרים חושבים כי מדובר בטבעת שאינה הולמת את ידיה של נסיכה. טבעת הספיר של דיאנה לא עוצבה בהזמנה אישית והיא אף אינה יקרה במיוחד ועל כן יש הטענו כי מדובר בחוסר טעם ועממיות שאינה מתאימה לנסיכה במעמדה. כך או כך, אין ספק כי מדובר באחת הטבעות המדוברות והזכורות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טבעת האיזמרגד של ז'קלין קנדי

ז'קלין קנדי, אחת הנשים האופנתיות שתיזכר לעד כשם נרדף לנשיות וקלאסיקה מתפרצת, קיבלה את הטבעת במתנה מבעלה השני, אריסטו אונאסיס, והיא נעדה אותה פעמיים בלבד לפני שננעלה בכספת עד לאחר מותה. הטבעת כוללת צמד אבנים: יהלום ואיזמרג והיא עוצבה על ידי ואן קליף אנד ארפלס, נקבעה בסגנון הצרפתי המיוחד של החברה עם באגטים מחודדים (אבנים בצורה מלבנית) שהעניקו לעיצוב מראה מסועף ופרחוני.

היהלום של אליזבת טיילור

לאליזבת טיילור היו לא מעט טבעות אירוסין, בהתאם לכמות הגברים להם נישאה. אחת הטבעות הזכורות ביותר היא הטבעת שקיבלה מבעלה ריצ'רד ברטון, ליום נישואיהם החמישי. מדובר בטבעת יהלום עם אבן בחיתוך במשקל 33.19 קראט הידועה כיום בשם יהלום טיילור-ברטון. טיילור ענדה את הטבעת המסיבית הזו כמעט כל יום במהלך נישואיהם וגם לאחר מכן.

טבעת הקושיין של קים קרדשיאן

קניה ווסט לא חסך בהוצאות כשעיצב את טבעת היהלומים בחיתוך הקושיין במשקל של 15 קראט. מדובר באבן בולטת במיוחד מעל האצבע, והגודל העצום של הטבעת בשילוב עם הנוכחות הכמעט קבועה של קים במדיה החברתית ובסיקור הטלוויזיוני הביאו את הטבעת לתודעה של הקהל הבינלאומי.

טבעת האבנים האדומות של הנסיכה גרייס

הנסיכה והשחקנית גרייס קלי קיבלה מהנסיך רנייר השלישי טבעת אירוסין המשובצת באבני אדום ויהלומים. יחד עם זאת, כשהבין הנסיך כי בהוליווד טבעות האירוסין חפות מצבעים ומעוטרות ביהלומים בלבד, החליף הנסיך את טבעת האודם לטבעת יהלום בחיתוך אמרלד במשקל 10.5 קראט ולצידה זוג עגילי באגטים מקרטייה.

בהיסטוריה של טבעות האירוסין והנישואין יש עוד לא מעט טבעות מפורסמות וידועות, אך אין ספק שהרשימה שלמעלה מציגה את המיטב שבהן. הטבעות הללו לעד יספקו השראה למעצבי התכשיטים ולנשים אשר מחפשות בעבור עצמן טבעת מיוחדת בסגנון או בתצורה של אחת מהטבעות הפופולריות שנענדו על ידי שחקניות מפורסמות, נסיכות ונשים בעלות שם.

Back to top button