חדשות הארץמבזקים

"זה אמיתי? אשכרה מדינת ישראל משחררת מחבל ממעצר על סמך התחייבות כתובה שלו?"

אתמול (רביעי) דווח על ידי הפלסטינים כי העצור המנהלי, חליל עואודה ששובת רעב מעל ל-150 ימים, קיבל מהרשויות בישראל הבטחה שישוחרר בעוד כחודש, על מנת שיפסיק לשבות. התגובות לאחר הפרסום לא איחרו לבוא וסערה פרצה במערכת הפוליטית.

סמוטריץ כתב בחשבון הטוויטר שלו בתגובה: "זה אמיתי??? אשכרה מדינת ישראל משחררת מחבל ממעצר על סמך התחייבות כתובה שלו לא לעסוק בטרור?! יש יותר מגוחך/עצוב/הזוי/מסוכן/פתטי מזה?! (ואם הוא באמת כתב שהוא לא *ישוב* לפעילות טרור אז הוא מודה למעשה שהוא עסק בטרור בעבר ואפשר להעמיד אותו לדין פלילי על סמך הודאתו…)."

צילום: יהונתן סמייה – דוברות הכנסת

שי גליק, מנכ"ל בצלמו, הגיב לפרסום: "שוב מתברר שמדינת ישראל נכנעת לטרור. במקום פעם אחת ולתמיד לתת לשובת רעב למות ואז האיום הזה ייעלם שוב ושוב מדינת ישראל נכנעת למחבלים .רק אתמול בג"ץ קבע שאין צורך לעזור לאותו מחבל אבל לפיד וגנץ נכנעו לו. הדבר יגרום לעוד ועוד ללכת בדרכו וכך הטרור ניצח. נמשיך להילחם שכל מחבל ידע שמקומו או בקבר או בכלא בתנאים קשים ולא בתנאי פנסיון מלא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דובר ארגון הטרור חמאס התייחס אתמול לאירוע ובירך את עואודה: "כל אכזריות ויהירות של הכובש הציוני לא יצליחו לשבור את רצון האסירים הגיבורים שלנו." עוד הוסיף הדובר כי נושא האסירים יישאר בראש סדר העדיפויות של חמאס.

Back to top button