מבזקיםצבא וביטחון

חייל צה"ל בן 19 נפצע בינוני בפיגוע דקירה סמוך לחברון, המחבל חוסל

לוחם צה"ל מחטיבת גבעתי נפצע אחר הצהריים (שישי) באורח בינוני בפיגוע הדקירה סמוך לחברון.

מחבל חמוש בסכין התקרב לעבר עמדה צבאית בסמוך לחברון, בה שהו מספר לוחמים ודקר אחד מהם בצווארו. לוחם נוסף ירה לעבר המחבל ונטרל אותו.

הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהוא בהכרה מלאה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר כי אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונה חייל בן 19 אשר נפגע בפיגוע דקירה בכביש 60. הוא סובל ממספר פצעי דקירה, מצבו בינוני, בהכרה מלאה.

ראש הממשלה יאיר לפיד: "מאחל החלמה מהירה ללוחם צה״ל שנפצע בפיגוע ליד קרית ארבע. מחזק את הלוחמים שפעלו בנחישות לנטרול המחבל. נמשיך להיאבק בכל מי שינסה לפגוע באזרחינו וחיילינו. שבת שלום לכל לוחמי צה״ל וכוחות הבטחון. שמרו על עצמכם."

ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו: "אני שולח איחולי החלמה מהירה ללוחם צה״ל שנפצע היום בפיגוע ליד חברון ומשבח את פעולת הלוחמים שחיסלו את המחבל. רק יד קשה יכולה לנצח את הטרור."

שר הביטחון בני גנץ: "מאחל רפואה שלמה ללוחם צה״ל שנפגע בפיגוע בקריית ארבע, ומבקש לשבח את ההתנהלות הכוח ואת חברו לצוות שניטרל את המחבל ומנע פיגוע קשה יותר. ‏כוחות צה״ל ממשיכים להיות פרוסים כל העת באיו״ש וברחבי ישראל כדי להגן על אזרחי ישראל מול כל איום – וכולנו אסירי תודה להם. שבת שלום."

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר בתגובה לחיסול המחבל שביצע את הפיגוע: "כל הכבוד ללוחם גבעתי שחיסל את המחבל בפעולה מהירה. מחבלים שמנסים לרצוח יהודים צריכים לצאת מהזירה בדרך אחת – מחוסלים".

ח"כ בן גביר הוסיף: "בהזדמנות זו, שולח איחולי החלמה מלאה לפצוע הדקירה ומתפלל עם כל עם ישראל להחלמתו במהרה".

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי: "‏מאחלת החלמה מהירה לחייל שנפצע בפיגוע הדקירה ליד חברון. נחישות הכוחות בשטח הובילה לנטרול של המחבל ולסיום האירוע מהר. מאחלת שבת שקטה ובעיקר בטוחה לחיילות וחיילי צה"ל באשר הם."

הסכין ששימשה את המחבל
תיעוד מהשניות הראשונות שלאחר פיגוע הדקירה. צילום: עופר אוחנה

Back to top button