מבזקיםתנועה ותחבורה

חגיגת קיץ בתעופה: מעל 2.2 מיליון נוסעים עברו באוגוסט בנתב"ג, צפי לעלייה בחגים

רשות שדות התעופה משלימה את ההערכות לקראת חגי תשרי בימים אלו – והשנה החגים יצאו בחודשים ספטמבר אוקטובר. במהלך חודש אוגוסט ביצעה אל על 2775 טיסות עם למעלה מ 510,000 נוסעים. טורקיש אייר ליין ביצעה 744 טיסות עם כ 143,000 אלף נוסעים. ישראייר החברה השלישית בגודלה בארץ עם כ 117,000 נוסעים ב 746 טיסות. ארקיע עם 112,000 נוסעים ב 719 טיסות וסוגרת את החמישייה הראשונה חברת וויזאייר עם 699 טיסות ו 140,000 נוסעים.
 
הגידול  בתנועת הנוסעים  בטיסות בינלאומיות בנתב"ג  ימשך גם בחודש ספטמבר  תנועת הנוסעים בטיסות הבינלאומיות יגדל ויחצה את  2 מיליון הנוסעים. הצפי לימים בהם תגבר הפעילות בנתב"ג במהלך חודש ספטמבר השנה הם יום חמישי ה 8.9 עם כ 87,000 נוסעים, יום חמישי ה 15.9 , ויום חמישי ה 22.9 עם 87,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות

ביום ראשון ערב ראש השנה בתאריך ה 25.9  צפויים לעבור בנתב"ג  כ 80,000 נוסעים. בחודש אוקטובר השנה הצפי בתנועת הנוסעים עומד על 2 מיליון נוסעים נוספים. בערב כיפור ביום שלישי ה-4.10, יעברו בנתב"ג עד שעת הפסקת הפעילות האווירית (14:00) כ-45,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות. ביום חמישי ה 6.10, לאחר צאת יום הכיפור צפויים לעבור בנתב"ג 83,000 נוסעים

בערב סוכות, יום ראשון  ה-9.10, יעברו בנתב"ג כ-81,000 נוסעים. בימי חג הסוכות השנה צפויה תנועת הנוסעים לעמוד על בין 70,000 נוסעים עד ל-80,000 נוסעים ביממה. חברות התעופה המובילות לחודש ספטמבר אל-על, ישראייר, טורקיש, ומנועי הצמיחה העיקריים בנתב"ג וויז אייר , וראיין אייר ואחריהן ארקיע. היעדים המובילים לחודש ספטמבר השנה הם טורקיה, יוון, ארה"ב, איטליה ואנגליה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל רשות שדות התעופה חגי טופולנסקי ציין כי: " אנחנו ממשיכים לשפר את השרות הניתן בנמל התעופה בן גוריון. בתחילת הקיץ הבטחנו ומאז גם קיימנו, אבל, דרך ארוכה לפנינו כדי להפחית עוד את זמן ההמתנה בתורים בנתב"ג.  ביחד עם השיפורים וההטמעה של מערכות  הדיגיטציה יוכל כלל הציבור לנהל את היציאה לחו"ל בקלות בהליכים עצמאיים. אנחנו נסייע לכלל הנוסעים להשתמש בטכנולוגיות השונות. היעד  המרכזי  שלנו הינו שיפור השירות הניתן לנוסעים באמצעות אסטרטגיה המבוססת על השקעות, וחדשנות באופן מידי ובהשקעה של למעלה מחמישים מיליון ₪. בתכנון ארוך  הטווח המעבר לשדה דיגיטלי ומתקדם ישפר את השירות בנמל התעופה בן גוריון וחווית הטיסה לנוסעים".

ברש"ת קוראים לציבור הנוסעים לעשות צ'ק אין מהבית, להשתמש בשרות טרום טיסה ולהגיע לא יותר משלוש שעות לפני מועד טיסתם.

צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button