מבזקיםתאונות דרכים

התאונה הקטלנית בשומרון: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי"

תאונת דרכים קטלנית אירעה הלילה (ראשון) בשומרון. צעיר כבן 19 נהרג ושני צעירים כבני 20 נפצעו במצב קשה, כאשר בתאונה היו מעורבים רכב פרטי ומשאית. סמוך לשעה 04:00 התקבל הדיווח במוקד ארגון זק״א על התאונה הקשה, שאירעה בכביש 505 בצומת גיתי אבישר.

יובל זילברפניג מתנדב זק״א מחוז ש״י: ״מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית, כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות, צוותי כיבוי חילצו שלושה צעירים כבני 20 מהרכב המעוך כשמצבם קשה מאוד וסובלים מפציעות קשות. שלושתם פונו ע״י צוותי מד״א לביה״ח בלינסון במצב קשה, לצערי בביה״ח נקבע מותו של אחד הצעירים לאחר פעולות החייאה ממושכות. מתנדבי זק״א צוות מחוז ש״י טיפלו באיסוף הממצאים מזירת התאונה הקשה.״

נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי שלח תנחומיו הכנים למשפחת ההרוג ואיחל הבראה שלמה לפצועים. הנציב הגיע לזירת התאונה תוך זמן קצר כדי ללוות מקרוב את התחקיר הראשוני שביצעו המפקדים בשטח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנציב רב טפסר אייל כספי: "מדובר באירוע שתוצאותיו קשות והוא מחייב בדיקה מעמיקה, יסודית לבל ישנו מקרים דומים בעתיד. ליבנו עם משפחת ההרוג ואנו מתפללים לשלום הפצועים". בשל התוצאות הטרגיות של התאונה נסיבות האירוע נחקרות ע"י משטרת ישראל בשיתוף פעולה מלא של מערך כבאות והצלה. רשות הכבאות תתחקר את האירוע ותפיק לקחים ככל שידרש בתיאום גורמי החקירה."

מוקדם יותר הבוקר עצר נציב הכבאות את האימונים במערך למשך 3 ימים, ובמהלכם יערך לכלל מפקדי ולוחמי הכוח המבצעי במחוזות ובתחנות הכיבוי ריענון הוראות הבטיחות לנסיעה מבצעית ומנהלתית, ברכבי כיבוי בהתאם להוראות הנציב בנושא.

איתי הופמן, יו"ר ארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית, מסר: "אנו מתפללים הבוקר לשלומם של הפצועים בבוקר קשה זה. על אף שמדובר בתאונת דרכים, הרבש"צים מהישובים הסמוכים סייעו ומסייעים בכל הנדרש גם באירועי חירום. הרבש"צים ימשיכו לסייע ככל הנדרש בהגנה על התושבים וכן באירועים קשים מעין אלה".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, קרא להתפלל לשלום הפצועים: "בוקר קשה מאוד להתיישבות בשומרון ולכל עם ישראל, מדובר בתאונת דרכים קשה, שבה כבאית התנגשה ברכב בה נסעו 3 צעירים, מהשומרון בצומת גיתי אבישר במרכז השומרון, מאז התאונה לפנות בוקר צוותי החירום של המועצה יחד עם צוותי החירום של הישוב נמצאים כאן, ומשתדלים לסייע ככל האפשר, אני קורא לציבור כולו ומבקש, להתפלל לרפואתם של הפצועים, הנמצאים במצב קשה, חלקם נאבקים על חייהם, אנחנו נהיה כאן עם משפחות הנפגעים נסייע ככל האפשר ונמשיך לנסוע פה בשומרון בע"ה בבטחה כמו בכל מקום אחר במדינת ישראל".

נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

צילום: דוברות זק״א

Back to top button