מבזקיםפוליטי / מדיני

ברכות על בחירת הרמטכ"ל מבכירי המערכת הפוליטית – גם נתניהו בירך

שר הביטחון, בני גנץ, הודיע היום (ראשון) על בחירתו של אלוף הרצי הלוי לרמטכ"ל ה-23 של מדינת ישראל. התגובות לא איחרו לבוא, בשל העיתוי הפוליטי, אך מכל קצוות הקשת הפוליטית בירכו על המינוי ואיחלו הצלחה להלוי.

סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער בטוויטר: ״מברך על החלטת שר הבטחון בני גנץ להביא לאישור הממשלה את מינויו של האלוף הרצל הלוי לתפקיד הרמטכ״ל ה-23 של צה״ל. ‏סגן הרמטכ״ל הרצל הלוי הוא קצין עתיר נסיון שמלא שורה של תפקידים בכירים בצה״ל. הוא כשיר ומתאים להוביל את צה״ל להתמודדות מוצלחת עם האתגרים הרבים והמורכבים שלפנינו. ‏בהצלחה!"

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב: "ברכות לאלוף הרצי הלוי, עם הבחירה בו לרמטכ"ל הבא של צה"ל. יש לי הכרות אישית רבת שנים עם הרצי בתפקידיו השונים. הוא קצין חושב, שקול, יצירתי ועניו, בעל ניסיון מבצעי ייחודי ומסלול שירות שמכשיר אותו לתפקיד. אין לי ספק שיידע להוביל את צה"ל אל עבר הפסגות הבאות. תודה לאלוף איל זמיר על שירות ארוך שנים ועל תרומה משמעותית לביטחון ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה למינוי אלוף הרצי הלוי לרמטכ״ל: "ברכת הצלחה לאלוף הרצי הלוי עם בחירתו לרמטכ״ל ה 23 של צה״ל. עם ישראל כולו מתפלל להצלחתך. ותודה גדולה לאלוף אייל זמיר שהקדיש את מיטב שנותיו לביטחון ישראל ותרם לה רבות. ״וְזָכַרְתָּ אֶת ה' אֱלֹהֶיךָ כִּי הוּא הַנֹּתֵן לְךָ כֹּחַ לַעֲשׂוֹת חָיִל״"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה להחלטה על בחירת הרצי הלוי לרמטכ"ל ה-23: "ברכות לרמטכ"ל הבא של צה"ל האלוף הרצי הלוי, אני בטוח שיצעיד את צה"ל בדרך הטובה לביטחון מדינת ישראל. הצלחת הרמטכ"ל מול האתגרים העומדים לשמירה על בטחון המדינה, היא הצלחתה של מדינת ישראל. בהצלחה".

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מברך את הרמטכ״ל החדש, האלוף הרצי הלוי, ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו".

צילום: דובר צה"ל

Back to top button