מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד בפגישה עם ראשי האגפים במל"ל: "אני לא יכול לחשוב על תפקיד משמעותי יותר"

ראש הממשלה, יאיר לפיד, נפגש היום (שני) עם ראשי האגפים במטה לביטחון לאומי וקיבל מהם סקירה מעמיקה על הנושאים שנמצאים על סדר היום של המל״ל. לאחר מכן, השתתף רה"מ לפיד בהרמת כוסית לרגל השנה החדשה עם כלל עובדי המל"ל.

ראש הממשלה יאיר לפיד: "אנחנו פה בתור חולייה בשרשרת ואנחנו מחויבים לה. מדינת ישראל הוקמה על ידי חולמים מעשיים מאוד ואתם החולמים המעשיים של הדור הנוכחי. זה התפקיד של המל"ל – לשמור על מדינת ישראל חייה, קיימת, חזקה ובטוחה. אני לא יכול לחשוב על תפקיד משמעותי יותר או דבר גדול יותר להקדיש לו את החיים. אז אני מודה לכם ולא רק בשם אלה שנמצאים פה עכשיו, אלא גם בשם אלה שמסתכלים עלינו מאחור ואלה שמסתכלים עלינו מהשנים הבאות".

היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל, ד"ר איל חולתא: "כל מי שנמצא כאן בחדר מרגיש שהוא משרת בקודש. הביטחון הלאומי של ישראל, כולנו גדלנו עליו, כל אחד שנמצא פה, מהסטודנטים ועד ראשי אגפים עימם ששוחחת. זה בוודאי נכון לגביי באופן אישי. אנחנו רואים חשיבות גדולה מאוד לעמוד בצורה ממלכתית ומקצועית לצד ראש הממשלה והממשלה כולה בהתמודדות עם אתגרי הביטחון הלאומי, אנו רואים חשיבות גדולה מאוד לשמר את הרציפות וההמשכיות של הטיפול הלאומי בתהליכים המדיניים והביטחוניים וגם לבצע התאמות במדיניות על פי ההתרחשויות. אנחנו ממוקדים לא רק באתגרים ובמניעת איומים מלהתממש, אלא גם איך למצות את ההזדמנויות הרבות העומדות לפנינו. משימה זו חרוטה על הדגל שלך בצורה משמעותית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חיים צח, לע"מ
צילום: חיים צח, לע"מ

Back to top button