מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר יגיע לתיכון בליך וישתתף בפאנל הבחירות: "חברים בשמאל, תתמודדו"

מחר (שלישי) בשעה 11:45 יגיע יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, לביה"ס 'תיכון בליך' וישתתף בפאנל הבחירות. מספר ארגונים המזוהים עם הצד השמאלי של המפה הפוליטית, פרסמו כי יקיימו הפגנה נגד בואו של ח"כ בן גביר.

בעוצמה יהודית מסרו כי מטרת המפגינים הינה לבצע פרובוקציות, ולטרפד את פאנל הבחירות של ח"כ איתמר בן גביר, שהוזמן ע"י הנהלת התיכון, שאף פרסמה מכתב הבהרה כי בתיכון מחויבים לפלורליזם וחופש ביטוי, שהם מערכי היסוד של המשטר הדמוקרטי.

צעירי עוצמה יהודית יגיעו למקום ויפגינו לאות הזדהות עם ח"כ בן גביר, החל מהשעה 10:00 בבוקר. השנה הוזמן כאמור יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, כמו יתר חברי המפלגות, על ידי הנהלת התיכון, להופיע בפאנל בחירות בפני התלמידים ולשטוח את משנתו הפוליטית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה להפגנת ארגוני השמאל המתוכננת: "מדובר בנסיון לסתימת פיות. השיטה החדשה בשמאל, זה לברוח מהמציאות ועכשיו הגישה הפסולה הזו הגיעה לכמה אנשי שמאל שרוצים למנוע ממני להשתתף בפאנל בחירות בתיכון בליך ואומרים, לא ניתן לו להופיע בפני התלמידים".

ח"כ בן גביר קרא לתלמידי התיכון: "אגיע במיוחד לתיכון, תשתתפו ותוכיחו לשמאל שאתם מבינים בדמוקרטיה טוב מהם".

בן גביר הוסיף וקרא לחברי השמאל המנסים למנוע ממנו להגיע ולהשתתף בפאנל: "חברים בשמאל, תתמודדו. ההחרמות, הצנזורה, הניסיון שלכם למנוע מהתלמידים לשמוע את האמת, זה לא לעזור לכם. זה בושה וחרפה שבבית ספר רוצים שיגיעו כל מיני אנשי שמאל מטורללים, או תומכי טרור, אבל מנגד מנסים לסתום את הפה לציוני יהודי אוהב את חיילי צה"ל".

ארכיון. צילום: אתר הכנסת

תגובה אחת

  1. לא מחבב את הבחור אבל איך יתכן שירשו לתומכי טרור להגיע לבתי ספר ולו לא?…

Back to top button