צרכנות

דירות חדשות מקבלן – מה חשוב לבדוק?

קרדיט תמונה FREEPIK

כולם רוצים לרכוש דירות לצורך השקעה. אפשר לומר כי מבין ההשקעות, השקעה בנדל"ן היא הבטוחה ביותר כיום. יש אנשים שאפילו לא מגיעים לכך שהם רוכשים דירות להשקעה, אלא הדגש שלהם הוא על רכישת דירה למגורים. בארץ תוכלו למצוא מגוון רחב של פרויקטים עם דירות חדשות מקבלן שוודאי תרצו לדעת האם כדאי לכם לרכוש. אז מה חשוב לבדוק לפני רכישה כזו? על כך נדבר במאמר הבא.

שאתם אוהבים את הסביבה

לפני שאתם  מחליטים על רכישת דירה מתוך פרויקט דירות חדשות מקבלן, עליכם תחילה להבין האם אתם אוהבים את הסביבה שבה נמצאת הדירה. איך בודקים סביבה? יש שתי דרכים לבדוק זאת. הדרך הראשונה היא לבחון מה יש בסביבת הפרויקט. האם יש גנים ציבוריים שתוכלו ללכת עם הילדים? האם יש מסגרות חינוך קרובות וטובות? סופר מרקט? אזורי בילוי? קופת חולים? כמו כן, בדקו את היציאה מהאזור. האם יש רכבת קרובה? האם יש אוטובוסים שעוברים וכל כמה זמן? האם יש גישה לצירי תחבורה מרכזיים? בדיקה של כל אלו תעזור לכם להבין האם מדובר בפרויקט במקום מרכזי. מבחינת דירה להשקעה, זה יעלה את ערך הדירה. מבחינת דירה למגורים, יהיה לכם יותר נוח.

שאתם מרוצים מתכנון הדירה

עוד דבר שחשוב לבדוק, זו נוחות הדירה. אם זה בניין שעדיים לא נבנה, מומלץ לבקש את תכניות הדירה ולבחון האם היא נוחה עבורכם. בדקו את גודל החללים השונים כדי להבין האם זה נוח לכם. כמו כן, ודאו שהחלל המרכזי ואזור המטבח מתאימים ליום יום שלכם. מומלץ לתת לאנשים אחרים לראות את תכנון הדירה ולהעלות דברים שלא חשבתם עליהם. שימו לב, יש דברים בתכנון של דירה שניתן לשנות ויש כאלו שפחות. כדאי לבחון שינויים מול הקבלן. יכול להיות שתמצאו דירה בפרויקט דירות חדשות מקבלן שאתם מאוד אוהבים, אך יש בה מספר דברים שחייבים לשנות כדי שיהיה לכם נוח. אם מדובר בקירות פנימיים ניתן לבצע שינויים. קירות חיצוניים לא ברי שינוי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שהאוכלוסייה מתאימה עבורכם

ארץ ישראל התברכה בקיבוץ גלויות. יש דתיים, חילוניים ועוד. לעיתים כולם גרים באותה הסביבה ולעיתים מדובר על פרויקטים שבהם יש דומיננטיות של אוכלוסייה מסוימת. חשוב לשים לב שהאוכלוסייה מתאימה למה שאתם מאמינים בו. זה לא אומר שאתם לא מקבלים אוכלוסיות אחרות, זה פשוט אומר שאתם מעוניינים במציאת דירה שתתאים לכם גם בהיבט הזה.

 

Back to top button