מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש הממשלה יאיר לפיד נפגש עם נציגי 19 ארגוני להט"ב

ראש הממשלה יאיר לפיד נפגש היום (רביעי) עם נציגים מ-19 ארגוני להט"ב, בלשכת ראש הממשלה בקריה בתל אביב.

בפגישה השתתפו שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן, השרה לשוויון חברתי מירב כהן, סגן שר החוץ עידן רול, חבר הכנסת יוראי להב-הרצנו, מנכ"לית משרד ראש הממשלה נעמה שולץ וגורמים נוספים.

ראש הממשלה הדגיש את מחויבותו להמשיך ולקדם את זכויות קהילת הלהט"ב ולדאוג לכל הצרכים השונים שעולים, כדי שכל אחד ואחת ירגישו בטוחים במדינה. ראש הממשלה הודה לנציגי הארגונים על פעילותם החשובה ושמע מהם על הדרכים הנוספות בהן ניתן להתקדם בעוד צעדים, לעבר שיפור חיי ורווחת הקהילה הלהט"בית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה יאיר לפיד אמר בפגישה: "אנחנו עדיין במאבק שלא הסתיים על זכויות: הזכות לחיות, לאהוב, להתחתן ולקיים חיים שוויוניים. אנחנו פה כדי לראות איך אנחנו מקדמים את זה ביחד".

הוא הוסיף: "בשנה האחרונה, הממשלה שיש לי זכות גדולה לעמוד בראשה – עשתה שורה של צעדים שלא נעשו בעבר בשביל הקהילה. 90 מיליון ש"ח בשלוש השנים הקרובות למוסדות הקהילה זה סכום חסר תקדים. בתוך השנה הזאת, הוקמו עשרות בתים גאים ברשויות המקומיות, יש רכזי להט"ב ב-72 רשויות, הוצאנו 'קול קורא' ואנחנו ננסה להרחיב את זה ככל האפשר, מפני שהם עושים עבודה טובה ומעניינת".

לפיד המשיך: "השר מאיר כהן הגדיל את כמות העובדים הסוציאליים שמטפלים, מימשנו את בג"ץ הפונדקאות. אני רוצה להחמיא מאוד, לשר ניצן הורוביץ שעשה דברים נכונים, פשוטים ואמיצים בכל הקשור לטיפולי המרה ותוכנית בריאות לקהילה".

צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ

Back to top button