חדשות הארץמבזקים

הקמפיין השנוי במחלוקת של S.O.S חיות ומטרופולין עורר זעם ברשתות

היום (רביעי) נחשף כי חברת S.O.S חיות וחברת מטרופולין עומדות מאחורי קמפיין שבו הופיעו על גבי האוטובוסים מודעות אבל עם שמות של ילדים.

בארגון "בטרם" לבטיחות ילדים מגיבים לקמפיין בכעס רב, ודורשים מעמותת S.O.S לתת דין ציבורי בנושא.

עינת שגיא אלפסה, מנהלת אגף קשרי חוץ בארגון "בטרם" לבטיחות ילדים: "זה נוראי בעיניי שעמותה שפועלת למען זכויות בעלי חיים לא מצליחה להיות רגישה לבני אדם. הורים שכולים, שאיבדו את ילדיהם, לא צריכים להסתובב במרחב הציבורי ולראות פרסומת עם השם של הילד שלהם. זה טריגר חסר רגישות ואכפתיות כלפי אחרים. אני מבינה שהמטרה הייתה לזעזע כדי להאדיר את פעילות העמותה, אבל לזעזוע הזה יש אפקט נוראי על אנשים רבים שחיים את הכאב על אובדנם האישי בכל רגע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מטרת הקמפיין של S.O.S חיות, הפועלת להצלת בעלי חיים, הייתה להעלות את השיח בנושא אימוץ כלבים וחתולים.

חברת מטרופולין ניסתה להסביר את מטרת הקמפיין ולהרגיע את הרוחות, אך ייתכן כי עשתה בדיוק את ההיפך. בתגובתה נכתב: "מתנצלים אם הבהלנו. רבים מכם כתבו שהקמפיין מזעזע אבל אם תשאלו אותי, מזעזע יותר לראות כלבים חבולים, חולים ומוזנחים. מזעזע יותר להרוויח עליהם כסף כשמוכרים אותם לתעשיית הקרבות ובעיקר מזעזע למצוא אותם בצידי הדרכים אחרי שננטשו באמצע החיים סתם כי לא מתחשק יותר. אז לפעמים צריך להכאיב קצת בבטן כדי לעשות שינוי".

תגובה זו לא סיפקה את הגולשים ברשתות החברתיות.

בקי מעוז, אימו של רוי פאר שנפל למותו מקומה 14 לפני 4 שנים: "אני אמא של רוי, וכן, סביר להניח שיש מלא ילדים בישראל ששמם הוא רוי, אך מודעת אבל עם השם רוי אני תליתי לפני כ4 שנים! מהבוקר התמונה לא מניחה לי וזה לא משנה אם התכוונו אלינו או לא. אני לא אדם שיפוטי, אבל לכל דבר יש גבול ונראה לי שכאן עברו את כל קווי הדמיון הקיימים. אני מאוד מקווה שחברת SOS מתנצלת על הקמפיין הפוגעני שלה ותוהה האם התחבורה הציבורית פשטה רגל שהיא מאפשרת לפרסם על רכביה כל דבר בעד כסף?"

אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button