מבזקיםפוליטי / מדיני

מרב מיכאלי על האלימות נגד נשים: "חייבות להשקיע הרבה יותר למיגור הטרור הזה"

היום (רביעי) התקיימה ישיבת ועדת השרות והשרים לשוויון מגדרי בראשות שרת התחבורה מרב מיכאלי.

מן הנושאים שנידונו בישיבה היו: עדכון בדבר פרשת סרסור הסוהרות בכלא גלבוע ודיון בדבר יישום דו"ח הוועדה הבין משרדית לבחינת הטיפול בנפגעי עבירות מין בהליך הפלילי ("ועדת ברלינר").

מדברי השרה מיכאלי בוועדה: "אי אפשר להמשיך ולהגיד שהמצב הזה הוא בלתי נסבל, אנחנו חייבות וחייבים לשנות אותו, פשוט חייבות לשים הרבה יותר משאבים, הרבה יותר תשומת לב והרבה יותר נחישות על מיגור הטרור הזה. כי ביטחון זה לא רק לנצח במלחמה ושיהיה לנו צבא חזק, ביטחון זה היום יום שלך, שתדעי שאת יכולה להיות בטוחה ברחוב, בטוחה בבית, שהילדות והילדים שלך יהיו בטוחים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתזמון מתאים, מפלגת העבודה הוציאה היום סרטון דבו מוצגות הפעולות שנעשו על ידה בממשלה האחרונה לטובת מיגור האלימות נגד נשים.

בין השאר מפורטים: תיקון החוק המונע שחרור עברייני מין מבתי כלא משיקולי מקום, העברת חוק חובת איזוק אלקטרוני להגנה מפני גברים אלימים, תקצוב מחלקה מיוחדת לטיפול בעבירות מין, העברת חוק איסור שימוש ביומנים פסיכולוגיים של נפגעות בחקירה והרחבת שמירת הראיות הפורנזיות במקרי תקיפה מינית לטווח של 50 שנה.

מפלגת העבודה: "מתחילת השנה נרצחו בישראל 19 נשים. במשך שנים נתנו לבעיה להפוך למשבר לאומי. הגענו השנה לממשלה כדי לשנות את זה וזו רק ההתחלה, יש לנו עוד הרבה עבודה. הפעם מצביעים ומצביעות לעצמנו כדי לשנות את המציאות".

ללא קרדיט
ללא קרדיט

Back to top button