צרכנות

סוויס סיסטם: מה הקשר בין כאבי גב ואיכות השינה שלנו?


סוויס סיסטם עם המלצות והסברים על הקשר בין כאבי גב ואיכות השינה שלנו.
אם אתם תוהים מה הסיבה לכאב הגב שלכם, חשוב לבדוק את הגורמים הסובבים אתכם, מיטה מתכווננת עשויה להיות פתרון להקלה בכאבי הגב.

למה כואב לי הגב? סוויס סיסטם עם התשובות

כאבי גב הם הבעיה האורטופדית הנפוצה ביותר המדווחת לרופאי המשפחה והאורטופדים ונפוצה בקרב מבוגרים וילדים כאחד, בעיות רבות עלולות ליצור כאבי גב: פציעה כתוצאה מתאונה, עקמת (סקוליוזיס, Scoliosis), עקשת/כפפת (קיפוזיס, Kyphosis), קמירות יתר (לורדוזיס, Lordosis) ובעיות רפואיות שונות נוספות.

בעיה נפוצה נוספת המובילה לכאבי גב היא שינה על מיטה פשוטה ולא מותאמת לגוף שלכם, אזורים רבים בגוף ובמיוחד אזור הכתפיים והגב זקוקים לתמיכה והתאמה אינדיבידואלית,.
כדי לטפל בכאבי הגב מומלץ לפנות לייעוץ רפואי ראשוני ולהבין מהיכן נובעת הבעיה, האם מדובר בבעיה מולדת או בבעיה אחרת כלשהי, לעיתים תדרשו לבדיקות אבחון שונות לאיתור מקור הבעיה, אביזרים רפואיים וטיפולים שונים לרבות טיפולים ברפואה משלימה.
כאבי גב גורמים לאיכות חיים ירודה ומומלץ לחפש כל אפשרות לטפל ולהקל בכאבים, אחת האפשרויות כדי להקל על כאבי גב ובעיות אורטופדיות שונות היא מיטה איכותית, מיטה מתקדמת שתאפשר להתאים הבסיס והמזרן אל הגוף שלכם ושלכן, בין האפשרויות בשוק כיום נמצאת מיטה מתכווננת, מיטה שהפכה חלק בסיסי ובלתי נפרד בחדרי שינה לזוג ועד חדרי שינה לילדים ובני נוער.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיטה מתכוננת איכותית תסייע בהקלה בכאבי הגב

סוויס סיסטם מציעים מגוון רחב של מיטות מתכווננות המשפרות את איכות השינה ומאפשרות להתאים את עצמן לפי הצורך של מי שישן עליהן, בסיס המיטה עליו מונח המזרן הוא הגורם העיקרי לשיפור איכות השינה, בסיס מיטה אורטופדי ישפר את איכות השינה שלכם בעשרות מונים ויסייע בהקלה בבעיות רפואיות.
מיטה מתכווננת מסייעת לא רק בזמן צפייה בטלוויזיה, הקלה על נחירות, כאבי גב וצרכים ואתגרים יומיים נוספים – מיטה מתכווננת מסייעת גם בהקלה על בעיות אורטופדיות שונות ומצבים רפואיים זמניים או קבועים.
כך למשל, תוכלו ליהנות מפסגת השינה של מיטה מתכווננת עם מנגנון בסיס מיטה אורטופדי F, המחלקה הראשונה של המיטות המתכווננות.
מיטה מתכווננת מבית סוויס סיסטם כוללת מנגנון מתקדם המאפשר להוריד ולהגדיל את גמישות רצועות התמיכה, ניתן להתאים את נקודות התמיכה כך שבסיס המיטה יהיה רך או קשיח בהתאם לצורך, חמש שכבות של עץ בריץ בולמי זעזועים וגל מחזורי במהלך השינה, מוטות מרכז השליטה של המיטה מווסתות את הגמישות והרכות של הגב התחתון בעוד שהמערכת המתקדמת של צלחות גמישות בחלק העליון של המיטה סופגות את הלחץ באזור הכתפיים.
התאמת בסיס המיטה אל הגוף האנטומי של כל אחד ואחת מאיתנו תאפשר לכל אדם שישן עליה להתאים את המיטה אליו, להתמודד עם כאבי גב, פריצת דיסק ובעיות אורטופדיות שונות ולשפר באופן ניכר את איכות השינה, לדוגמה, אם אתם סובלים מלורדוזיס תוכלו לכוון את בסיס המיטה בהתאם לצרכים הפיזיולוגיים שלכם והגבהה באזור המתאים תעניק לכם תמיכה לאזור הקשת.

יחד עם בסיס המיטה, מערכת מיטה מתכווננת כוללת מנועים שקטים ובטוחים בהתאם לסטנדרט והתקנים האירופאיים המחמירים, באמצעות שלט תוכלו להתאים את אזורי הצוואר והראש, הכתפיים והרגליים לכל מצב בריאותי או צורך במהלך היום: מנוחה, צפייה בטלוויזיה, קריאה, עבודה, שימוש בטלפון הנייד וכל צורך אישי אחר נוסף.
שילוב של מזרן מחומרים איכותיים המתאימים עצמם אל קימורי הגוף של האדם שיושן על המזרן, כדוגמת ויסקו או לטקס, יהיה חלק נוסף במערכת שינה מתקדמת ומותאמת לכל אדם.

Back to top button