צרכנות

מוצרי השיער שיעשו לשיער שלך שמח

קרדיט תמונה: FREEPIK

תמיד חלמת שהתחושה הנפלאה שיש תמיד אחרי המספרה פשוט תישאר? אם את קוראת את הכתבה הזו עכשיו, החלום שלך יכול להפוך למציאות. מאז ומעולם יותר סמכנו על מוצרי שיער שיש אצל ספרים. מהסיבה הפשוטה שהם בעלי המקצוע והם יודעים הכי טוב מה יעשה לשיער שלנו טוב ומה יכול להרוס אותו. אז אם כבר קונים מוצרי שיער לחיזוק ושיקום השיער, לא עדיף ללכת על המוצרים שגם ספרים מעדיפים?

אז אם את מתלבטת לגבי מסכה לשיער ולא בטוחה באיזה מותג לבחור, היכן לרכוש מסכה לשיער או על אילו הגדרות השיער שלך עונה – הכתבה הזו בשבילך. אלו סוגי מסיכות מומלצות וכל המידע הרלוונטי עליהן:

מסכה לשיער – קצת רקע

מסכה לשיער יש בשפע, כמעט בכל חנות המוכרת מוצרי טיפוח, באינטרנט וכמובן אצל ספרים. מדובר במוצר שעיקר תפקידו הוא שיקום וחיזוק השיער בתור התחלה, ובהמשך גם טיפוח והקניית רכות ומראה בריא ומלא ברק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איך בוחרים מסכה לשיער את שואלת? קודם כל לפי הנתונים האישיים שלך. כשניגשים לבחירת מסכה לשיער, חשוב לבדוק לאיזה סוג שיער היא מתאימה – מתולתל, חלק, אחרי החלקה, צבוע, מסכה לשיקום שיער יבש ופגום, שיער דליל ועוד. לאחר מכן כדאי לקרוא על גבי המוצר הרלוונטי אילו חומרים הוא מכיל וללכת על מסכה לשיער שלא מכילה מלחים או חומרים אחרים העשויים לפגום מעט בתהליך השיקום.

מסכת קרטין – מסכה לשיקום שיער יבש או לשיער שעבר החלקה

אין ספק שאת השם הזה כבר שמעתן, אך מה זה אומר מסכת קרטין ולמה זה טוב? ראשית, מלבד חפיפה, סירוק וקרם, חשוב להשתמש במסכה לשיער אחת לכמה ימים. מסכת קרטין תתאים לרוב למי שהשיער שלה עבר החלקות כימיות, צביעה על בסיס קבוע או שימוש קבוע בפן. מדובר במסכה שתעניק לשיער שלך טיפול שיקומי אינטנסיבי ותוסיף לו לחות משקמת.

שימוש במסכת קרטין לשיער יסייע בשכבת הגנה לשיער שלך תוך טיפול ושיקום של קצוות שנשרפו עקב מגע עם חום גבוה וחומרים כימיים. אם את מחפשת מסכה לשיער שעבר החלקה – מסכת קרטין יכולה להיות התשובה בשבילך.

מסכה להזנת שיער

בחיפוש אחר מסכה שתהיה להזנת השיער בלבד, ישנה הבנה כי השיער לא עבר טיפולי החלקה כימיים, יישור באמצעות פן או מחליק ולא נצבע באופן קבוע. או במילים אחרות – השיער דיי בריא והמטרה של מסכה להזנת השיער היא לשמר את המצב הקיים ואף לשפר במעט.

מסכה להזנת שיער, תכיל בתוכה הרבה פעמים גם קרטין, שמנים טבעיים למיניהם, חמאת שיאה, ויטמינים מסוימים ועוד חומרים שתמיד טוב וכדאי לתת לשיער כדי שימשיך להיות בריא, מלא ברק ורכות נעימה.

לאחרונה ניתן לראות את הירידה המשמעותית של שימוש במלחים במוצרי שיער שונים, במיוחד במסכות לשיער. כשאתן קונות מסכה לשיער, בין אם זו מסכה לשיקום שיער יבש, מסכה לשיער שעבר החלקה או גם מסכה להזנת שיער בלבד. שימו לב כי מצוין על תיאור המוצר או על האריזה עצמה שהמסכה לא מכינה מלחים כמו גם עוד חומרים העלולים לגרור תגובה פחות טובה של השיער.

מסכה לשיער – איך הכי מומלץ להשתמש?

הוראות השימוש לכל מסכה משתנים כמובן על פי סוג המסכה, המצב הבריאותי של השיער והוראות היצרן הספציפי. אך ישנם כמה כללי בסיס על פיהם תמיד כדאי לעקוב ולהקפיד.

  • התמדה זה שם המשחק – טיפול באמצעות מסכת שיער זהו טיפול שיקומי לכל דבר. לכן הקפידי להתמיד ולהתייחס ברצינות להוראות.
  • הסבלנות משתלמת – את רוב המסכות תתבקשי להשאיר כמה דקות על הראש לפני השטיפה, יש לזה משמעות. במסכה יש חומרי הזנה מסוימים הזקוקים למעט זמן בשביל להתחיל לעבוד ולחולל שינוי. תני לשיער שלך את הזמן החשוב הזה, או במילים אחרות – זה הזמן ל"מחשבות המקלחת" שכולם מדברים עליהן.

לסיכום, השיער שלך חשוב. לכן חשוב לתת לו את כל מה שהוא צריך ומעבר. באתר לה שנטל תמצאי את כל מוצרים לשיער מהחברות המובילות בשוק.

Back to top button