מבזקיםצבא וביטחון

בני גנץ: "המסר שלנו פשוט: בכל מקום שבו יהיה טרור שלא יטופל – אנו נטפל בו"

שר הביטחון, בני גנץ, והרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, העניקו היום (חמישי) תעודות הוקרה ל-30 קצינים ונגדים מצטיינים מיחידות וממערכי צה"ל השונים, בטקס שנערך בקריה בתל אביב בהשתתפות פורום מטכ"ל, קצינים ונגדים מצטיינים ובני משפחותיהם.

גנץ שיבח את המצטיינים: "ההצטיינות שלכם היא ביטוי למנהיגות והוגנות, לאורך כל הדורות, צבא ההגנה לישראל נבנה והפך לצבא העוצמתי שהוא – בזכות אנשים כמוכם שעשו הרבה מעבר לנדרש. הם עשו זאת מפני שהבינו, כמוכם, שצבא איכותי אינו סך כלי הנשק שבו, הטכנולוגיות המתקדמות והאמצעים המודיעיניים הייחודיים – אלא תוצר של ההון האנושי שמפעיל ובונה אותם".

הוא המשיך: "אתם מראים לנו שיש על מי לסמוך, ועלינו האחריות לדאוג שיהיו עוד רבים כמותכם. זה 'כיסא המציאות' שעליו אנו יושבים, שואלים את השאלות הנוקבות, ועושים הכול בכדי שאתם – המפקדות והמפקדים המצטיינים – תחושו שאנו ראויים לכם כפי שהחיילים שלכם חושבים עליכם. אני מודה לכם ולא פחות למשפחות שלכם, שכפי שאני יודע היטב הן חלק בלתי נפרד מהחיים הצבאיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הביטחון גם גנץ התייחס במהלך הטקס למצב הביטחוני ביהודה ושומרון.

הוא אמר: "רק בשבוע האחרון נמנעו מספר ניסיונות לפגע באזרחי ישראל מגזרת יהודה ושומרון. זו הזדמנות טובה לברך את שוטרי היס"מ ומשטרת ישראל שמנעו היום את הפיגוע בתל אביב. נמשיך ונגביר את הפעילות הממוקדת מול הטרור באיו"ש ובכל מקום – בצירים, בתפר, ובעומק השטח ככל שיידרש".

שר הביטחון הוסיף: "אנחנו נפרוס כוחות ואמצעים נוספים, נחזק את שיתוף הפעולה בין ארגוני הביטחון, נאיץ את בניית מכשול התפר. המסר שלנו לאויבנו ולעולם פשוט: בכל מקום שבו יהיה טרור שלא יטופל – אנחנו נטפל בו".

צילום: אלעד מלכה
צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון

Back to top button