צרכנות

חברת I4NET מציגה: מרכזיה וירטואלית בענן

קרדיט לתמונה: i4net

חברת I4NET אשר מובילה בכל הקשור לתקשורת טכנולוגית עבור עסקים, מציגה כיום את הטכנולוגיה החדישה ביותר לניהול התקשורת בעסק. לא עוד ארונות תקשורת עמוסים בחוטים, לא עוד התקנות מסובכות שעולות כסף רב. מהיום הכל וירטואלי ודינאמי. הכירו את המרכזייה הווירטואלית בענן של חברת I4NET.

להעניק שירות מנצח כאשר יש לכם מרכזיה בענן

לקוחות רבים תמיד מתלוננים על השירות משום שהם מגיעים למרכזייה שמעבירה אותם ממקום למקום והם אף פעם לא מגיעים לנציג הנכון. כשיש לעסק מרכזיה בענן , הוא יכול להיות רגוע. למרכזיה כזו יש אמצעי ניתוב שיחות מתקדם המאפשר לכם להיות יותר מדויקים ולנתב את השיחות בדיוק לטלפונים הרצויים. אתם יכולים לבחור טלפונים מסוימים בתוך מחלקה, מחלקות שלמות ואפילו טלפונים ניידים.

התקנת מרכזייה במינימום זמן

בעבר, כאר עסק רצה להתקין מרכזייה, היה עליו לעצור את פעילות העסק ליום שלם ולפעמים גם יומיים. היה מגיע מתקין לעסק, בודק היכן ארון התקשורת שממנו יהיה אפשר למשוך חיבור, היה בודק היכן ניתן לבצע את ההתקנה הפיזית ורק לאחר מכן העסק היה יכול להשתמש במרכזייה שהייתה כמובן מוגבלת מבחינת מספר הפעולות שהיא יכולה לבצע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כיום, עם מרכזייה וירטואלית אין צורך בהתקנה מסובכת. מדובר בהתקנה של תוכנה שלוקחת כחצי שעה עד שעה שלאחריהם תוכלו להתחיל ולהשתמש בשירותיה. מדובר על מערכת פשוטה מאוד המאפשרת לכם לקבל מספר רחב של פעולות המייעלות את התקשורת של העסק.

לעבור מיקום בעסק ללא צורך בהתקנה חדשה

עוד יתרון מעולה שיש אצל מרכזייה לעסקים שהינה ווירטואלית, זו היכולת לעבור למיקום חדש מבלי לבצע התקנה נוספת של התוכנה. אם בעבר הייתם צריכים להתקשר למתקין שיבצע התקנה בדיוק כמו שעשה בעבר, הרי שעם מרכזייה בענן אין לכם צורך בכך. היא עוברת יחד אתכם ופועלת בעזרת האינטרנט. זה כל כך פשוט וכל כך דינאמי וחוסך לכם זמן יקר.

לנתב את השיחות אליכם לנייד

עוד דבר מאוד חשוב שמקנה למרכזייה בענן יתרונות, זו היכולת שלה לנתב את השיחות גם אליכם לנייד. למה זה טוב? כי אם יצאתם לפגישה מחוץ למשרד או שיצאתם לאכול, אתם תמיד יכולים להפנות את השיחות אליכם ולא משנה היכן אתם נמצאים. כמו כן, אם אתם לא רוצים לקבל עכשיו שיחות, אך כן רוצים לדעת עליהן, תוכלו להגדיר למרכזייה לקבל את ההודעות אל המייל שלכם כמשימה.

Back to top button