בידורמבזקים

השחקן נירו לוי נראה לראשונה לאחר התאונה הקשה: "אני לאט לאט חוזר לעצמי"

השחקן נירו לוי שנפצע קשה בתאונת דרכים לפני שבועיים נראה היום (שישי) לראשונה מאז האירוע בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות כשהוא במיטתו בבית החולים איכילוב לצידו של הרב מאיר בלוך מעמותת 'הכל מהלב' שתקע בשופר.

"יהודים, יהודיות, בני אדם יקרים, לא משנה היכן אתם, מאיפה אתם ובאיזה צבע עורכם. האנשים החשובים האלה, שומרים עלינו, עושים את צדקת הדרך, ברכה במעשי ידיהם ואני מפה מברך אותם מכל הלב", אמר נירו והוסיף, "אוהב את עם ישראל, מאחל בריאות ותודה לאל והנה אני לאט לאט חוזר לעצמי בזכותם ובזכות עם ישראל, בזכות האהבה. אהבת חינם. שבת שלום".

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

ביום שישי שעבר, שבוע לאחר התאונה ערן, אחיו של נירו לוי הודה לעם ישראל על התמיכה והאיחולים להחלמתו ואמר: "תודה רבה לכל עם ישראל. כפי שהבטחתי שנירו יחזור לשמח אתכם, אז ישנו שיפור במצבו של נירו. אנחנו רוצים להודות לצוות הרפואי באיכילוב ובראשם הפרופ' אמל חורי שנלחם על חייו של נירו והצליח. לכל האחיות והרופאים ולכל עם ישראל שהתפלל, התקשר, חיזק ועודד. לכל החברים שלו ולכל מי שדאג לו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבית החולים איכילוב נמסר ביום שישי שעבר כי "חל שיפור ניכר במצבו של השחקן נירו לוי. הוא כעת בהכרה, מתקשר עם הסביבה וצפוי להשתחרר בימים הקרובים ממחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול בחטיבה האורתופדית. משפחת לוי מבקשת לומר תודה לכל עם ישראל על החיבוק, הדאגה, העזרה והתפילות ומאמינה שנירו יחזור לשמח את עם ישראל."

צילום: דוברות בית החולים איכילוב

כזכור השחקן נירו נפצע ביום שישי לפני שבועיים כשרכב על אופנוע ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב ונפגע מרכב. מחקירת התאונה עלה חשד כי נירו נפגע מטנדר של פי החשד חצה את הצומת באור אדום כשפנה שמאלה מדרך נמיר לדרום לכיוון מחלף ההלכה. רכב נוסף שנסע אחרי הטנדר פגע אף הוא בלוי שנפצע קשה והובהל בניידת טיפול נמרץ אל בית החולים איכילוב בעיר. הוא עבר סדרת ניתוחים ולאחר כשבוע ביחידה לטיפול נמרץ הועבר להמשך טיפול במחלקה האורתופדית.

הזמר אביב גפן ביקר ביום רביעי האחרון את נירו בבית החולים וכתב בעמוד הטוויטר שלו: "ביקרתי את נירו והוא מתקשר , צוחק ונראה נפלא, תודה לאיכילוב על הטיפול המסור ובעיקר לד״ר אמל חורי."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button