צרכנות

4 הצגות חדשות בתיאטרון הקאמרי

אם אתם חובבי הצגות ומחזות זמר, אתם חייבים להיות מעודכנים על רפטואר ההצגות החדש של תיאטרון הקאמרי המוכר והידוע. לראות הצגה בקאמרי זה לראות תרבות אמיתית. מדובר על תיאטרון שנוסד בשנת 1944 על ידי שחקנים ישראלים צעירים ומאז הוא נחשב לתיאטרון המוביל בישראל. רפרטואר ההצגות של הקאמרי מכיל בתוכו הצגות חדשות העוסקות בנושאים חברתיים לצד הפקות מוכרות מהארץ והעולם. במאמר הבא תוכלו לקבל מידע על ארבע הצגות חדשות שרצות על בימת הקאמרי בזמן האחרון.

אהבה ומגפה

תקופת הקורונה הביאה את בת חן סבג, יואב שוטן – גושן, עירד רובינשטיין, נועה לזר וקינן גור, לכתוב מחזה העוסק בסיפורי אהבה קצרים במלון קורונה. כותבים שונים כתבו עבור ההצגה הזו סיפורים מצחיקים, מרגשים ואפילו פרועים על התקופה שבה נעצר העולם. על התקופה שבה אחסנו אנשים בבית מלון כי הם חולים במגפה שפקדה את העולם ולא יודעים איך התפשטה בצורה כזו. תוכלו להיכנס לאתר הקאמרי, ללחוץ על הזמנת כרטיסים להצגות ולהזמין כרטיס להצגה המופלאה והעדכנית במיוחד לתקופתנו.

החבדניקים

אוהבים מחזות זמר? אתם חייבים להכיר את מחזה הזמר החבדניקים בתיאטרון הקאמרי. צמד אחים בני 23, יהודה וחיים. האח גאון בתורה, נחשב לעילוי. השני, לא ממש גאון וממש לא תלמיד חכמים. השניים הגיעו לפרקם וכעת צריכים למצוא שידוך. הם מגיעים לשדכנית, כיאה למגזר החרדי ושם מתחילה דרמה שאין כמותה. הם מסתבכים עם ראש משפחת פשע ולא יודעים איך לצאת מהצרה. זהו מחזה זמר מצחיק, שנון ואף חצוף ובו רפרטואר שחקנים רחב מאוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מותו של סוכן

מותו של סוכן הוא גרסה חדשה וישראלית למחזה ישן ועטור פרסים שכתב ארתור מילר. במרכז המחזה עומד לו וילי לומן, סוכן מכירות וותיק שהגיע לגיל העמידה. עם הגיל, מגיעים פיטוריו ועוד דרמות משפחתיות נוספות. הבנים שלו נוחלים כישלונות ולא עושים לו נחת, אשתו מנסה לעזור לו לצאת מהייאוש, אך הוא נכנס למועקה גדולה יותר המביאה לסופו הטראגי. דרמה אמיתית במיטבה, שווה צפייה.

אדיפוס

רוב האנשים מכירים את המחזה אדיפוס מימי בית הספר כאשר הוא נלמד לבגרות. תיאטרון הקאמרי מביא את המחזה בכיוון חדש ומודרני. במחזה זה, אדיפוס הוא מועמד בבחירות לשלטון. בארץ מתרחשת מגפה שגובה קורבנות רבים. אדיפוס רוצה מאוד להיבחר והוא מציע אפשרות לפוליטיקה חדשה. כחלק מתכניתו, הוא ממנה ועד חקירה שחוקרת פרשיות מהעבר שאינן מוסריות וכדי להראות שהוא מועמד ישר ואמין, הוא מבקש להתחיל בחקירה אישית שלו. החקירה האישית מתגלה כטעות איומה. זהו מחזה מותח, קצבי עם המון תהפוכות. 105 דקות איכותיות מאוד.

אם אתם אוהבים תיאטרון, זה הזמן להגיע אל הקאמרי ולהנות מרפרטואר הצגות איכותי, קסום ומודרני העוסק בכל מה שמציק ובועט בעידן של היום.

Back to top button