מבזקיםפוליטי / מדיני

בצלאל סמוטריץ': "לשקד אין סיכוי לעבור את אחוז החסימה, עליה לפרוש"

יושב ראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳ התייחס הערב (ראשון) לראש השב"כ, לפיצול בין איילת שקד ויועז הנדל וליועצת המשפטית לממשלה.

בנוגע לאמירתו של ראש השב"כ לפיה הפילוג הפנימי בישראל מעודד מחבלים לבצע פיגועים אמר: "האמירה של ראש השב"כ מיותרת, אנחנו עם אחד שיודע להתעלות ולהתאחד מעל המחלוקות".

בהתייחסו תלפרישתה של איילת שקד ממפלגת הרוח הציונית סמוטריץ' אמר כי הוא מאמין להתנצלות ולסליחה של שקד אך: "אין לה שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה, רואים את זה בכל הסקרים. אסור לה לקחת סיכון והיא צריכה להודיע על פרישה, זה הדבר הנכון ביותר כעת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סמוטריץ הוסיף: ״אנחנו המפלגה השלישית בגודלה, ואנחנו מתחזקים באופן עקבי, אני מוטרד מדבר אחד בלבד – זריקת קולות הימין לפח לכן אני מפציר בשקד לפרוש".

חבר הכנסת סמוטריץ' אמר גם כי הדיון ביחס ליועצת המשפטית לממשלה אינו פרסונלי: "אנחנו מתכוננים לעשות שינויים מאוד משמעותיים ביחס לתיקונים במערכת המשפטית וזה נכון גם ביחס לנגב והגליל, ולמשילות ולריבונות ולכלכלה וגם לזהות היהודית".

סמוטריץ' הצהיר כי הוא הולך לקדם בדרישה קואליציונית את חוק היועמ"שים, שיקבע כי ממשלה ושר יכולים למנות יועץ משפטי כמשרת אמון שיעזור לבצע מדיניות.

ללא קרדיט

Back to top button