חדשות הארץמבזקים

יהודי שנאלץ להשתמש בנשקו בפיגוע אבנים בירושלים נלקח לחקירה ושוחרר

יהודי אשר נקלע לאירוע של זריקות אבנים, סמוך לקבר דוד בירושלים, והניס באמצעות נשקו את הפורעים, עוכב על ידי המשטרה ונלקח לתחנת המשטרה.

בהתערבות עו"ד דניאל שימשילשיווילי מארגון חוננו, לאחר מספר שעות שוחרר האזרח, ונשקו הושב לו. עו"ד שימשילשווילי הגיע לתחנת המשטרה וליווה את האזרח. קציני המשטרה בתחנה הבינו את האירוע, והבינו כי האזרח נהג כשורה, ופעל להצלת חיים ולסיום האירוע בצורה נכונה וטובה, והורו על שחרורו המידי ונשקו כאמור הושב לו.

עו"ד דניאל שימישווילי מארגון חוננו מסר כי: "יש לשבח את היהודי על פעולתו להגן על רעייתו ועל עוברי אורח נוספים באמצעות נשקו שהציל חיים. אני מודה לקצין החקירות בתחנת שלם שהבין את האירוע ופעל באופן מקצועי ומהיר לקבלת החלטה טובה ונכונה בהתאם לנסיבות של המקרה. יש רק לקוות כי התנהלות זו תאפיין תחנות משטרה נוספות ברחבי הארץ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

אילוסטרציה

Back to top button