מבזקיםצרכנות

לקוחות הוט? ייתכן שמגיע לכם החזר כספי

היום (שני) נחתם הסכם פשרה עבור תביעה ייצוגית כנגד חברת הוט. במסגרת ההסכם חברת הוט תקשורת תפצה את לקוחותיה בכ-70 מיליון שקלים. בנוסף הטבות נוספות של תוכן ושדרוג מוצרים עבור הלקוחות מעלה את הסכום ל-153 מיליון שקלים.

התביעה החלה בשנת 2014 נגד הוט בטענה שהפרה את חוקי הגנת הצרכן בשורת תקלות, כגון בעיות בשירות, זמני המתנה ארוכים מאוד לנציגי שירות הלקוחות ושירות השיחה החוזרת רווי הפגמים.

הסכם הפשרה הנ"ל הינו מהגדולים שנראו בישראל כנגד כל חברת תקשורת. לפי ההסכם, הוט תפצה את לקוחותיה הקיימים בלבד; כל לקוח קיים יקבל זיכוי של 70 שקל באמצעות החזר חודשי או שיוכל לבחור להמירם להטבות תוכן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עורך הדין אור קרבקי סיכם: "אני שמח שאחרי 8 שנים שבהן התביעה התנהלה הצלחנו להשיג סוף סוף פיצוי ראוי לציבור של עשרות מיליוני שקלים, כך שכל לקוח יוכל לבחור בין פיצוי כספי ובין הטבות לפי הבחירה שמתאימה לכל אחד. אני מציע לכל לקוח לעקוב אחרי הפרסומים בתקשורת ולבקש את הפיצוי שמגיע לו".

חברת הוט מסרה: "הוט מברכת על הסכם הפשרה שהושג בהליך גישור בהמלצת בית המשפט, במסגרתו יוכלו הלקוחות ליהנות מסל של הטבות. ההסכם עדיין כפוף לאישור בית המשפט ואנו נעדכן את הלקוחות מבעוד מועד על קבלת ההטבות. מדובר בתביעה שהוגשה בשנת 2014 ואשר רלוונטית לאירועים שהתרחשו מאז 2008. מאז הוט שיפרה מהותית את השירות וממשיכה לעשות זאת, לרבות השקת ערוצי שירות דיגיטליים, שדרוג מערכות, גיוס והכשרת נציגים ועוד".

בנוסף על תביעה זאת, במאי האחרון הוגשה תביעה נוספת כנגד חברת הוט, תביעה בסך כ-21 מיליון שקלים. טענת התביעה היא שהוט מפרה את הזכויות של אלפי מוזיקאים ומפלה אותם במשך שנים. כתב התביעה הוגש לבית המשפט המחוזי בלוד בידי עמותת עילם לזכויות מוזיקאים מבצעים; אומנים רבים חתומים עליה.

אילוסטרציה

Back to top button