מבזקיםפוליטי / מדיני

נחשפה רשימת מפלגת "יש עתיד" לבחירות לכנסת ה-25

מפלגת "יש עתיד" חשפה הערב (שלישי) את רשימת מפלגתה לבחירות לכנסת ה-25, בטקס השקת הרשימה במעמד ראש הממשלה ויו"ר המפלגה, יאיר לפיד.

ראש הממשלה לפיד נאם בטקס ובין השאר התייחס ל-"דיל" של נתניהו עם החרדים במסגרתו נטען כי אם יחזור לשלטון יגדיל את תקצוב מוסדות החינוך החרדיים גם מבלי שיחויבו בלימודי ליבה: "אנחנו צריכים לוודא שכל ילד בישראל לומד מתמטיקה ואנגלית ועברית. לימודי ליבה הם העתיד של המדינה הזו. יש פה הזדמנות היסטורית לשלב את החרדים בשוק העבודה. הניסיון של נתניהו למכור את העתיד של הילדים שלנו בשביל דיל פוליטי הוא אובדן עשתונות וחוסר אחריות. הוא לא ייקח אותנו אחורה, אנחנו נעצור אותו".

ראש הממשלה המשיך בנאומו: "הקבוצה הזו אומרת מכאן למדינת ישראל. יש לכם במי לבחור. יש לכם בחירה. אתם יכולים לחזור אחורה, לשלטון שהושחת והתקלקל וינסה לרסק את הדמוקרטיה שלנו, או להמשיך לצעוד קדימה כדי שהילדים שלנו יקבלו את העתיד שאנחנו רוצים בשבילם. למדנו על עצמנו הרבה בשנה האחרונה. למדנו שאנחנו יודעים לנצח בחירות, למדנו שאנחנו יודעים להקים ממשלה, למדנו שאנחנו יודעים לנהל מדינה, ואנחנו יודעים לעשות את כל זה בלי לאבד קשר עין עם הערכים שלנו ועם הסיבות שבגללן יצאנו לדרך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר ראש הממשלה לפיד: "מה שאתם רואים כאן היום היא מפלגת השלטון הישראלית. הוכחנו שאנחנו יודעים להביא לקלפיות מאות אלפי אנשים. הוכחנו שאנחנו יודעים לנצח בחירות ולהקים ממשלה ולהוביל מדינה. ועכשיו נעשה את זה עוד פעם. כל מפלגה שמשיקה את הרשימה מעלה אנשים לבמה. השאלה היא לא כמה אנשים עומדים על הבמה, אלא כמה אנשים עומדים מאחוריהם. מאחורי המפלגה הזו יש 147 מטות שפרושים על פני כל מדינת ישראל. יש אלפי פעילים. יש ארגון מתוקתק, מסודר, שבעיקר יודע איך לנצח".

הוא הוסיף: "הקמפיין של נתניהו אומר לכם שישראל במלחמה. בין היהודים לישראלים, בין היהודים לערבים, בין פוליטיקאים לבתי המשפט, בין עשירים לעניים, בין דתיים לחילונים. הכול כעס ושנאה וסכסוכים והסתה. יש עתיד אומרת לכם: עם ישראל הוא לא כזה. אנחנו משפחה. אנחנו טובים יותר, אנחנו נדיבים יותר. האויבים שלנו הם איראן והחיזבאללה והחמאס, לא ישראלים שחושבים אחרת מאתנו. אנחנו נכבד אחד את השני. אנחנו נכבד את הטוב המשותף".

הוא מנה את הישגיו: "בשבועות האחרונים מנענו את שביתת המורים, כי עבדנו יחד. יצאנו למבצע בעזה שהשיג את כל מטרותיו, כי עבדנו יחד. פתרנו את משבר המתמחים, כי עבדנו יחד. הצלחנו – לפחות בטווח הנוכחי, אני אומר את זה בזהירות – לבלום את הסכם הגרעין עם איראן כי שילבנו כוחות ועבדנו בשקט ודאגנו שכולם יהיו מתואמים".

לפיד מסר: "אני רוצה להגיד מפה מילה גם לאנשים שלא יצביעו לנו: אנחנו חייבים גם לכם. אנחנו עובדים גם בשבילכם. אנחנו נעשה הכול כדי להקים את הממשלה הבאה, ובדיוק כמו בממשלה הנוכחית – ברגע שהיא תקום היא תהיה גם הממשלה שלכם. אנחנו צריכים עכשיו לעשות את זה עוד פעם, אז אנחנו נעשה את זה עוד פעם, אנחנו יודעים היום שאם נעבוד קשה, השינוי הוא אפשרי. בואו נלך, ננצח בבחירות האלה, באנו לשנות, ממשיכים לשנות".

להלן רשימת המפלגה המלאה:

1. ראש הממשלה, יאיר לפיד
2. שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי
3. שר הרווחה מאיר כהן
4. שרת האנרגיה קארין אלהרר
5. השרה לשוויון חברתי מירב כהן
6. שר התיירות יואל רזבוזוב
7. שר המודיעין אלעזר שטרן
8. יו"ר הכנסת מיקי לוי
9. חברת הכנסת מירב בן ארי
10. חבר הכנסת רם בן ברק
11. סגן השר לביטחון פנים יואב סגלוביץ
12. חבר הכנסת בועז טופורובסקי
13. מיכל שיר
14. סגן שר החוץ עידן רול
15. חבר הכנסת יוראי להב הרצנו
16. חבר הכנסת ולדימיר בליאק
17. חבר הכנסת רון כץ
18. מטי הרכבי
19. חברת הכנסת טניה מזרסקי
20. חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן
21. עורכת הדין דבי ביטון
22. חבר הכנסת משה (קינלי) טור פז
23. חבר הכנסת סימון דוידסון
24. נאור שירי
25. שלי טל מירון
26. ירון לוי
27. עורכת הדין עדי עזוז
28. עורך הדין עוז חיים
29. מוחמד אבו אילהיג'א
30. מיכל סלבני כבביה
31. רוני פנטנש מלאכי
32. תומר וינר
33. רונית ארנפרוינד
34. שגית גמליאל
35. חנה גול
36. ד"ר לידיה חטואל

ארכיון. צילום: יש עתיד – תל"ם

Back to top button