מבזקיםצבא וביטחון

"אנחנו גובים מהמחבלים ושולחיהם מחירים כבדים, ונמשיך לגבות אותם"

שר הביטחון בני גנץ, אירח היום (רביעי) את שר ההגנה של רומניה וסילה דינקו בקריה בתל אביב. שר הביטחון גנץ ושר ההגנה דינקו קיימו סדרת פגישות שנגעו להגדלת שיתוף הפעולה הביטחוני בין המדינות ובסופן, קיימו הצהרה משותפת. בפתח הפגישות העניק שר ההגנה הרומני לשר הביטחון גנץ עותק מתעודות לידה של בני משפחתו מצד אביו.

בפתח דבריו התייחס שר הביטחון לאירוע המבצעי הלילה בו נהרג רס"ן בר פלח: "אני מבקש להביע צער ולמסור תנחומים למשפחתו של קצין צה"ל שנהרג היום בתקרית בשומרון, לחבריו ולאוהביו. הקצין הוביל את הכוח וחתר למגע כפי שמצופה, בגבורה, כדי להגן על אזרחי ישראל. אנחנו נמשיך את הפעילות הממוקדת מול הטרור בשומרון ובכל מקום ונרחיב אותה ככל שיידרש. אנחנו גובים מהמחבלים ושולחיהם מחירים כבדים, ונמשיך לגבות אותם. ננצח את הטרור צבאית, ונמשיך להיות חסונים מולו כחברה״.

בהתייחס לפגישות עם שר ההגנה הרומני אמר: "רומניה היא שותפה חשובה של ישראל, חברה בכירה בברית נאט"ו וחולקת איתנו אינטרסים משותפים וחזון משותף לעולם בטוח ויציב. המלחמה באוקראינה מזכירה לכולנו את הצורך של מדינות להבטיח את יכולתן להגן על עצמן, ולצד זאת להרחיב את שיתופי הפעולה שלהן עם מדינות החולקות עימן ערכים ואינטרסים משותפים. סיכמנו בפגישתנו להעמיק את שיתוף הפעולה הצבאי והתעשייתי, ואת מסגרות השיח האסטרטגית. אני מבקש להודות לו על הביקור החשוב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

Back to top button