מבזקיםתאונות דרכים

רוכב אופניים בן 34 נפגע מרכב ליד מחלף שבעת הכוכבים, מצבו קשה

רוכב אופניים חשמליים כבן 34 נפגע לפני זמן קצר (רביעי) בתאונת דרכים במעורבות רכב פרטי סמוך למחלף שבעת הכוכבים.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב, במצב קשה עם חבלות ראש וחזה.

חובש רפואת חירום, מתן גידה, סיפר: "רוכב האופניים שכב על שול הכביש כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו יציב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש הצלה, בנצי הימל, דיווח: "הגעתי במהירות לזירת תאונת הדרכים, בה מצאתי רוכב אופניים חשמליים, גבר כבן 34 כשהוא שוכב על הכביש וסובל מחבלות מדממות בראש ובפלג גופו העליון לאחר שנפגע מרכב. יחד עם חובשים ופרמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה לחדר טראומה בבית החולים איכילוב בתל אביב".

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

פורום פעול"ה הארגון האזרחי המוביל את המאבק בתאונות הדרכים מסר בתגובה לתאונה: "לצערנו רוכבי הדו גלגלי מהווים 24% מהתאונות הקטלניות בדרכים! 67% מתאונות אלו הם באשמת הרוכב! רק 4% מהדוחות המשטרה ניתנו לרוכבי הדו גלגלי! ממשלת ישראל חייבת להבין כי הגיע הזמן לצמצם את תאונות הדרכים במדינה. יש לתקצב את תוכנית הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ולהתחיל לאמץ את תוכניות פורום פעול"ה בכדי למנוע את התאונות והקטל בדרכים".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות ארגון הצלה
צילום: דוברות ארגון הצלה

Back to top button