מבזקיםפוליטי / מדיני

"עושה בית ספר ל-120 חכי"ם": מה היה לחה"כ מהליכוד להגיד על הדר מוכתר?

אחת הדמויות הצבעוניות והמדוברות ביותר של מערכת הבחירות הזו, היא לא אחרת מיו"ר מפלגת 'צעירים בוערים', הדר מוכתר. בזמן הקצר שבו היא נמצאת בכותרות הספיקה לתת דלק ללא מעט סיפורים, רובם משעשעים ולא מסמנים דריסת רגל אמיתית מבחינה אלקטורלית, כך שככל הנראה מפלגתה תסיים את הבחירות מתחת לאחוז החסימה.

מלבד ההומור והדרך הססגונית בה מציגה מוכתר את הדברים, טענותיה לגבי הנושאים הבוערים בישראל דווקא זכו להצדקה מרחבי הקשת הפוליטית והתקשורתית, מפני שמוכתר נוטה להתעסק אך ורק בפן הכלכלי ובעיקר בדיור, נושא שכמעט כל אזרח ישראלי יכול להתחבר אליו.

למרות הבדיחות וחוסר הרצינות שנזקף לזכותה של מוכתר, אשר מתבטא ביחס התקשורת אליה, שעל אף שהיא אורחת קבועה באולפנים, היא אינה מקבלת את מלוא רצינותם של המראיינים, יש שיגידו בצדק. חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד דווקא מצאה לנכון להחמיא לה על יחסי הציבור שהיא עושה לבדה וכתבה על כך בחשבון הטוויטר שלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מאסטרית של יחסי ציבור שעושה בית ספר ל120 חכי"ם בגיל של ההורים שלה. זה לא שהיא תמיד בשיח. היא מכתיבה את השיח. מדמואזל מוכתר מעפעפת – כולנו מרותקים עם מיקרוסקופ. היא כותבת את התסריט והיא גם מביימת אותו. אנחנו רק הסטטיסטים. ללעוג לה? השתגעתם? אני שוקלת לקחת ממנה שיעורים פרטיים." כתבה דיסטל אטבריאן.

מליאת הכנסת ממשיכה בדיון המשולב בחוקי התקציב: "מדינת ישראל היא מדינה עשירה"
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

Back to top button