חדשות הארץמבזקים

חיילות מהצבא הקנדי נפגשו עם תושבים ערבים – לאחר התערבות הן עזבו את המקום

היום (חמישי) הגיעו שתי חיילות מהצבא הקנדי, ונפגשו עם ערביי הסביבה, תושבי הכפר א-טאווני, באזור מעון. תושב ערבי מהסביבה, העלה את התמונה, וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "הרכז הקנדי ביקר בכפר אל-טוואנה כדי ללמוד על סבלם של התושבים ותלמידי בתי הספר ועל התקפות המתנחלים". כך דיווחו במועצה האזורית הר חברון.

ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי, ששמע כל ההתרחשות, יצר קשר עם גורמי הבטחון השונים הן במנהל האזרחי והן בצבא , לסילוקם והוצאתם מהאזור באופן מידי. לאחר התערבות שלהם, החיילות הקנדיות עזבו את המקום.

ראש המועצה האזורית, יוחאי דמרי: "הגיע הזמן שמדינת ישראל תשים את נושא המשילות בראש סדר היום. לעם ישראל יש צבא אחד בלבד – צה"ל, והוא ורק הוא, אחראי על הבטחון של כלל האזרחים גם ביהודה ושומרון. תעשה נכון המדינה, ולא תאפשר לצבאות זרים להכנס ללא תיאום וליווי צבאי. כך ממשיכים לאבד משילות בשטח הכי חשוב לרציפות והגנת מדינת ישראל, ומעודדים מתקפות אלימות כנגד תושבינו כפי שחווינו השבוע בחוות מעון ובמעלה חבר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
נשלח בזירה - נלקח מפייסבוק
צילום: פייסבוק. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button