העולם הערבילבנוןמבזקים

נסראללה תוקף ומאיים: האיומים לא מרתיעים אותנו, הטילים שלנו מכוונים לשדה כריש

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה נשא היום (שבת) נאום במלאת ארבעים שנה למותו של אימאם חוסיין, נכדו של נביא האסלאם מוחמד ואמר כי "רוב העם הפלסטיני הגיע לאמונה שדרך המשא ומתן לא הובילה לתוצאה, והאופציה היחידה העומדת בפניו היא התנגדות." הוא הדגיש כי "ציר ההתנגדות הוא התקווה היחידה של הסורים, הלבנונים והפלסטינים על מנת שיוכלו לשמור על זכויותיהם".

עוד הוסיף נסראללה כי "הטבח בסברה ושתילה עשוי להיות הטבח הנתעב והגדול ביותר שבוצע בתולדות הסכסוך הערבי-ישראלי."

הוא התייחס להתחממות היחסים בין חמאס להנהגה הסורית ואמר: "ההצהרה האחרונה של חמאס על השבת היחסים עם סוריה היא עמדה מתקדמת מאוד, וסוריה הייתה ותישאר התמיכה האמיתית בפלסטין וירושלים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנאומו אף התייחס למתיחות עם ישראל בעניין הפקת הגז הישראלי משדה כריש והדגיש כי "לבנון עומדת בפני הזדמנות פז שאולי לא תחזור על עצמה של הפקת גז כדי לפתור את המשבר שלה. מבחינתנו הקו האדום הוא תחילת הפקת הגז על ידי ישראל משדה כריש. איננו יכולים לאפשר הפקת נפט וגז משדה כריש לפני שלבנון תקבל את זכויותיה, וזה עניינה של מדינת לבנון. המטרה שלנו היא שלבנון תוכל להפיק נפט וגז."

נסראאלה הבהיר כי "כל האיומים של ישראל לא משפיעים עלינו ולא מרעידים ולו שערה אחת מהזקן שלנו. עינינו נשואות לשדה כריש וגם הטילים שלנו. אם יוטל עלינו עימות, אנחנו מוכנים לזה. אני חושב שלמשטר הציוני, לאמריקאים ואחרים יש מספיק מידע על עוצמתה של ההתנגדות".

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה
מתוך הנאום של מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה

תגובה אחת

  1. אוי ואבוי כנראה נגמר לו הכנאפה אז הוא עצבני דחוף לשלוח לו כנאפה ומעמולים זה יפתור את הבעייה ככל הנראה

Back to top button