חדשות הארץמבזקים

תקיפה נוספת של מפגינים: "הכתובת נמצאת על הקיר! קורא למפכ"ל להתעורר!"

מוקדם יותר הערב (שבת) מפגיני הגשרים המתנגדים לנתניהו דיווחו כי הותקפו בגשר רמת הדר בהוד השרון ב-"קדסות ובאגרופים". לפני זמן קצר דווחה תקיפה נוספת של מפגינה, בצומת העוגן. זו התקיפה האלימה הרביעית של מפגינים בתוך שבועיים.

על פי המפגינים, צעיר ברכב פרטי עצר ליד מפגינה בצמת העוגן, קילל אותה, ירד מהרכב, ירק עליה והחל לחטוף ולתלוש שלטים ולשרוף אותם.

פוליטיקאים מיהרו לגנות את האלימות כלפי מפגינים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חבר הכנסת עלי סלאלחה ממרצ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "השבוע פניתי למפכ"ל המשטרה בעקבות הפנייה של מכון זולת. ‏ביקשתי מהמפכ"ל להגן על חופש הביטוי ועל מפגינים בתקופה רגישה זו של בחירות. ‏לצערי, טרם נעניתי ומאז וגם היום קרו עוד אירועי אלימות שבהם הותקפו מפגינים. ‏הכתובת נמצאת על הקיר! קורא למפכ"ל להתעורר!"

יו״ר מפלגת ישראל חופשית דמוקרטית, השר לשעבר אלי אבידר, מסר: "שבוע שלישי ברציפות. ההסתה של הגוש השמרני-משיחי מביאה לאלימות בלתי נשלטת של בריונים מוסתים. גם היום תקפו מפגינים בגשר רמת הדר בהוד השרון. בלתי נסלח. אוזלת היד וההתעלמות של המשטרה לא תפסיק את האלימות. להפך".

חבר הכנסת מוסי רז, גם הוא ממרצ, אמר: "הערב מפגינים נוספים הותקפו – רק בגלל שהעזו לצאת נגד השחיתות והאלימות. ב-1.11 כולם יוצאים להצביע, לא ניתן לביביזם והפשיזם לחזור".

צילום: מפגיני הגשרים

Back to top button