חדשות הארץמבזקים

זה טוב – לעובדי אסם: שכר המינימום בחברה יעלה החל מ-2023

איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות והנהלת החברה הגיעו היום (ראשון) להבנות ולפיהן שכר המינימום בחברה יעלה ל-6,000 שקל בחודש החל מ-2023. ההבנות הושגו לאחר משא ומתן קדחתני שנערך בסוף השבוע במעורבותו הישירה של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד.

בעקבות ההבנות, ההסתדרות מפסיקה את כל הצעדים הארגוניים בחברה.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר: "אנחנו מביאים היום בשורה חסרת תקדים לעובדי אסם. ההסתדרות, ועד העובדים וההנהלה השכילו לשים את האדם העובד במרכז וכולם יצאו נשכרים מכך. אני רוצה להודות למנכ"ל אסם אבי בן אסאייג על שיתוף הפעולה. אפעל להעלאת שכר המינימום ל-6,000 שקל בחודש בכל המפעלים בישראל באופן מיידי. אני קורא לכל התעשיינים המעסיקים לפעול בשיתוף פעולה למען חיזוק האדם העובד בישראל ושיפור שכרו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל אסם-נסטלה אבי בן אסאייג מסר: "מאז ומתמיד אסם-נסטלה שמה לנגד עיניה את טובת העובדים, המהווים את ליבת הארגון ונמצאים בראש סדרי העדיפויות של החברה, וכך גם עכשיו. בחודשים האחרונים התנהל משא ומתן לגיבוש הסכם קיבוצי חדש לתקופה של 5 שנים במטרה לגבש תנאים מיטביים, תוך חשיבה ארוכת טווח לטובת רווחת העובדים ועתיד החברה".

הוא הוסיף: "למרות האתגרים שתעשיית המזון מתמודדת עמם בימים אלו, בחרנו להמשיך להוביל קו זה, ואני גאה לעמוד בראש חברה שתדאג להעניק לעובדים ולעובדות את ההסכם הטוב ביותר שניתן לתת. אני רוצה להודות ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וכן ליו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו על שיתוף הפעולה".

יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו אמר: "לאחר משא ומתן עיקש הצלחנו להביא בשורה לעובדים ששכר הבסיס שלהם קרוב לשכר המינימום במשק. עד לסיום תקופת ההסכם יגיע שכר המינימום ל-6,400 שקל בחודש. אני מודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על מעורבותו במשא ומתן, לוועד העובדים ולהנהלת החברה".

ארכיון. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

Back to top button