חדשות הארץמבזקים

פיגוע ירי בשומרון: רכב ישראלי שעבר בחווארה ספג פגיעות, לא דווח על נפגעים

הלילה (שני), התקבל דיווח על ירי מרכב חולף לעבר רכב ישראלי, בסמוך לכפר חווארה שנמצא בחטיבה המרחבית שומרון. בנס לא היו נפגעים באירוע, אך נגרם נזק קל לרכב. נמצאו מספר תרמילים במקום. הכוחות מבצעים סריקות אחר המחבלים.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, בתגובה לפיגוע הירי בחווארה: "האינתיפאדה כבר כאן ובממשלה עוצמים עיניים וטומנים את הראש באדמה כאילו אין טרור שמרים את הראש. רק מאבק עיקש בטרור יביא לרגיעה, במקום הרפיסות של הממשלה שמביאה עוד טרור. בעזרת השם, ננצח בבחירות, נקים ממשלת ימין מלא מלא ונהיה בעלי הבית במדינה".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "הממשלה מחכה לאסון הבא, כדי לפעול ולעקור את תשתית הטרור ברשות הפלסטינית. מזמן לא ראינו כל כך הרבה אירועי ירי סמוך לריכוזים אזרחיים, המשמעות היא החלשות ההרתעה ונשקים בכל מקום. אם מדינת ישראל לא תצא באופן מיידי למבצע חומת מגן 2 ברשות הפלסטינית, אנחנו סופרים ימים לאחור עד האסון הבא".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז בתגובה לפיגוע הירי בשומרון: "שר הביטחון בני גנץ – המשוואה פשוטה: יותר פגישות עם אבו מאזן, יותר טרור נגד אזרחי מדינת ישראל וחיילי צה"ל. יותר הבנה לנרטיב הפלסטיני ופחות אמונה בצדקת דרכנו, מביאה להתגברות הטרור".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ’:"האם הממשלה תתעורר רק שישפך פה דם? בני גנץ, אתה משחק רולטה רוסית עם חיי הילדים שלנו. ביטחון ושמירה על אזרחי ישראל זו המשימה הראשונה של המדינה. לפיד וגנץ בחרו לחזק את הרשות הפלסטינית והפקירו את אזרחי ישראל. נכשלתם, אנחנו נתקן."

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button