מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: תושב לוד בן 58 רצח את אחיינו לעיני שלושת ילדיו, בנו וחתנו עזרו לו

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) כתב אישום כנגד עומר מוסה בן ה-58 מלוד, שרצח את אחיינו ניהאד מוסא לעיני שלושת ילדיו, וכנגד בנו נימר מוסה וחתנו מוחמד אבו גאנם בני ה-20 מלוד, שסייעו לו.

מכתב האישום עולה כי עומר מוסה ואחיינו ניהאד מוסא, היו מסוכסכים בעקבות פעילותו של ניהאד כסוכן משטרתי לפני 19 שנים. על רקע זה החליט עומר להביא למותו של ניהאד, ולשם כך נעזר בנימר ובאבו גאנם.

בחודש יולי האחרון, הגיע ניהאד לארוחת חג הקורבן עם משפחתו שנערכה במתחם בו מתגורר גם עומר. במהלך הארוחה ערך נימר בירור לגבי סוג הרכב שעימו הגיע ניהאד ודיווח לעומר. על פי האישום, בתום הארוחה, בעוד ניהאד ומשפחתו ישובים ברכבם, ירה עומר לעברו ולעבר אשתו שלושה כדורים מטווח קצר, לעיני שלושת ילדיהם שצפו במתרחש מהמושב האחורי. מיד לאחר ביצוע הירי נמלט עומר מהזירה בסיועו של אבו גאנם שהמתין עם קטנוע בקרבת מקום. לאחר ששמע עומר כי המשטרה זיהתה את הקטנוע הוא ניסה להציתו ונמלט מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה מהירי נפצע המנוח פציעות אנושות שהביאו למותו. אשתו שנפגעה מהירי אף היא אושפזה בבית חולים ונדרשה להמשך טיפול.

כתב האישום מייחס לעומר מוסה עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, ניסיון לרצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, הובלת נשק, שיבוש מהלכי משפט, קשירת קשר לפשע, סיוע לרצח בכוונה וסיוע לניסיון רצח. לנימר מוסא ומוחמד אבו גאנם יוחסו עבירות של סיוע לגרימת מותו של אדם בכוונה ולניסיון גרימת מוות.

אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button