טיוליםמבזקים

סוף סוף: טיסות ישירות של אל על אל היעד הנחשק

החל מהיום (שני) תחל אל על במכירת כרטיסים לטיסות בקווים הישירים של החברה מישראל ליפן.

על פי התכנון, טיסת הבכורה של החברה ליעד צפויה להמריא ב-1 במרץ 2023, בעוד שבתוכנית המקורית טיסת הבכורה הייתה אמורה להמריא במרץ 2022.

מנכל"ית אל על, דינה בן טל-גננסיה, אמרה כי: "אנו נרגשים להשיק סוף סוף את היעד החדש אשר יאפשר לישראל לחוות את פריחת הדובדבן בטוקיו כבר בעונה הקרובה. יפן היא יעד מבוקש בקרב לקוחותינו אשר מצפים להשקת הקו ופתיחתו תאפשר לקדם ולפתח גם את התיירות היפנית הנכנסת לישראל. אנו ממשיכים לפעול למען הרחבת יעדים נוספים במזרח ויעדים פופולריים נוספים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשינוי גדול בגישה, יפן רואה בסתיו את העונה לאפשר תיירות נורמלית ולבסוף להסיר את הצעדים המגבילים הקשים שלה. לאורך המגיפה, האומה במזרח אסיה סגרה את עצמה לחלוטין משאר העולם כדי לבלום את התפשטות נגיף הקורונה. בעוד שבמובנים מסוימים זה השתלם, לפחות בהתחלה, במובנים אחרים הצעדים עיכבו את הצמיחה הכלכלית.

כמובן שהקורונה פגעה קשות גם בענף התיירות של יפן, כשהנתונים ירדו מדי חודש וחודש. אולם עכשיו היא מוכנה לצמוח שוב: יפן מסירה את תקנות הגבול החל מהסתיו הקרוב.

הרגולציה הראשונה שתוסר היא הצורך בהגשת אשרת כניסה. יפן דרשה מאזרחי מדינות העולם למלא ויזה שחייבת להיות מאושרת על ידי פעילים מוסמכים, עובדה שהקשתה על התיירים והקשתה על הנסיעות. נוסף על כך, כחלק מהמאבק במגיפה, יפן הציבה רף של 50,000 תיירים לפרק זמן מוגדר שנכנסים למדינה, וכעת היא מבטלת החלטה זו. ולאחרונה, תיירים יוכלו להגיע ליפן עצמאית, בעוד שתחת התקנות אולצו להגיע בקבוצה מאורגנת.

בינתיים, יפן מצפה להדביק מתחרים אסייתיים אחרים כמו תאילנד, קמבודיה ואינדונזיה, שהרפו את ההגבלות שלהן לפני חודשים ומאז זוכות לתיירים רבים.

אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button