מבזקיםפוליטי / מדיני

מיכאלי נגד בן גביר: "מכירה אותו עוד מהימים שהוא לא היה מתחפש לדובון אכפת לי"

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי, נשאה הבוקר (שלישי) דברים בביקורה בתיכון בליך ברמת גן. בדבריה תקפה מיכאלי את יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר וטענה כי הוא לובש מסכה של מיתון ושינוי השיח, אך הוא דבק בדעות בהן החזיק בנעוריו.

בפתח דבריה, אמרה מיכאלי: "תגידו, אתם רוצות ורוצים מדינה יהודית דמוקרטית וליברלית? אתם רוצות ורוצים שתוכלו ללבוש מה שבא לכם? שתוכלו להתבטא ולהגיד מה שבא לכם? אתם רוצות ורוצים שיהיה פה איפה לגור כשתהיו גדולים? ושיהיה לכם איפה לעבוד ומשכורת שאשכרה תוכלו להתפרנס ממנה? אז אנחנו ההצבעה שלכם חברות וחברים. אתם רוצות ורוצים שיהיה מותר להיות פה מה שאתם רוצות ורוצים סטרייט או לא סטרייט, הומו או לסבית או גאה או שאתם מעדיפים שזה יהיה אסור? כי חוץ מזה שמפלגת העבודה נלחמת על האמת שלנו, של מדינה יהודית, דמוקרטית וליברלית, שמעתי שיש לכם פה אורח שמאוד מצליח אצלכם – שמבטיח לכם עוצמה יהודית. אז תקשיבו רגע, אני פשוט מאוד מאוד מבוגרת כבר ואני מכירה אותו עוד מהימים שהוא לא היה מתחפש לדובון אכפת לי או לכבשה שושנה. אני מכירה אותו מהימים שבהם הוא היה אומר את האמת שלו ולא מתחפש לכל מיני דברים חמודים כאלה. מהימים שבהם הוא היה אומר בפה מלא להומואים וללסביות אין מקום כאן, מהימים שבהם הוא היה אומר בפה מלא הכל צריך להיות סגור בשבת ונשים לא יכולות לקבל זכויות כמו גברים, בגלל שצריך ללכת לפי הדת, הכל צריך ללכת לפי הדת."

כנסת 15.11.21
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

"אני מכירה אותו לא מהימים שבהם הוא היה חמודי דובון אכפת לי. אני מכירה אותו מהימים שבהם הוא היה אומר את הגזענות שלו בפה מלא, מוות לערבים, מוות לערבים, מוותר לערבים, לא לפני שהוא היה עושה לזה מכבסת הכבשה שושנה. ואני אומרת לכן ולכם- הוא מנצל אתכם, הוא מנצל את זה שאתם צעירות וצעירים ונלהבים ורוצים עוצמה. אבל עוצמה יהודית חברות וחברים, זה לשמור על מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית – כזאת שתהיה בה תחבורה ציבורית בשבת, לכולם ולכולן. כזאת שגאה להיות ישראלי, סטרייט, הומו, לסבית או לא משנה מה. עוצמה יהודית חברות וחברים זה לשמור על צה"ל חזק ולא כמו האיש הזה שמדבר על עוצמה יהודית אבל לא שירת בצה"ל, בכלל לא שירת בצה"ל אף פעם. אז על מה אנחנו מדברות ומדברים חברות וחברים. אנחנו מדברות על שלושה דברים למדינת ישראל. אנחנו מדברות ומדברים על מדינה יהודית דמוקרטית וליברלית, עם צבא חזק ועם שוויון לכולם. אמת בקלפי. בהצלחה לנו." הוסיפה מיכאלי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: אתר הכנסת

Back to top button