מבזקיםפוליטי / מדיני

מרב מיכאלי השיקה את קמפיין מפלגת העבודה עם הבטחות בחירות חדשות

שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי השיקה הערב (שלישי) את קמפיין מפלגת העבודה לבחירות לכנסת ה-25.

היא אמרה כי: "אנחנו יוצאות ויוצאים שוב להילחם על האמת שלנו. […] והאמת שלנו היא מדינה יהודית, דמוקרטית וליברלית. מדינה שהיא הבית שלנו. של העם היהודי. עם שוויון זכויות גמור לכולם ולכולן, בלי שימדדו את סוג או את גודל הכיפה שלך, בלי שיבדקו מאיזו מדינה הגיעו ההורים שלך, או את מי את או אתה אוהבים לאהוב או איפה את גרה".

היא אמרה שתיאבק בשחיתות: "אנחנו נפעל לחוקק את חוק הנאשם, כדי שאדם שעומדים נגדו כתבי אישום בעבירות חמורות, לא יוכל לכהן כראש ממשלה. אנחנו נפעל להכפלת תקופת הקלון, כך שאנשים שהורשעו בבית המשפט, לא יוכלו להיבחר לכנסת או לכהן כשרים במשך חמש-עשרה שנים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, יו"ר המפלגה העלתה הבטחת בחירות חדשה: "הגיע הזמן להעלות משמעותית את שכר המינימום. העלאת שכר המינימום תחלץ מאות אלפי ישראלים ממעגל העוני, תצמצם את הפערים החברתיים ותגדיל את הפריון בעבודה. זה לא רק צודק זה כלכלי ממדרגה ראשונה. היעד שלנו: העלאת שכר המינימום עד לסכום של 7000 שקל בחודש".

מיכאלי גם דנה בנושא הפלסטיני: "בלי פתרון שתי המדינות זה יהיה סופה של מדינת ישראל כפי שאנחנו אוהבים. לא ניתן לזה לקרות. הממשלה הבאה חייבת לחדש את התהליך המדיני. יש לנו היום יותר שותפים מהעבר. חייבים למנף את הקשרים כדי להביא עוד ועוד שלום ולשמור על האינטרסים של ישראל".

צילום: מפלגת העבודה
צילום: מפלגת העבודה

בתחום הדת והמדינה התחייבה השרה להמשיך לפעול לקידום תחבורה ציבורית בשבת: "התחבורה הציבורית בישראל חייבת לפעול בכל ימות השבת. גם בשבת. אנחנו לא נגד. לא עולה על דעתנו שמישהו יכניס תחבורה בכפייה בשכונה שלא מעוניינת בכך, אבל מספיק לכפות מצור בסוף השבוע על כל אזרחי ישראל".

עוד התחייבה השרה לעמוד חוצץ אל מול ניסיונות הפגיעה ברשויות אכיפת החוק: "נמשיך לעמוד לצד מערכת המשפט ונגן עליה מפני אלה שמנסים כל הזמן לפגוע בה, לסרס אותה ולהפוך אותה לכלי בשירות הפוליטיקאים".

על ההסתה והאלימות אמרה: "הייתי הבוקר בבית ספר בליך וראיתי מקרוב את אותה אלימות והסתה שמאיימות עלינו מאז שאיימו על יצחק רבין. למעשה מי שהיו אז עשבים שוטים, הם היום חברי כנסת. ואם אנחנו לא ננצח, הם חלילה יהיו מחר שרים. האלימות וההסתה האלה, כמו שנעשו אז נעשות גם היום, בחסותו של אדם אחד, שלא רק שיש לו כתב אישום פליליים, אלא יש נגדו גם כתב אישום ציבורי מוסרי עמוק, על ההרס שהוא גרם וגורם למדינת ישראל ולעם ישראל.

צילום: רענן כהן
צילום: רענן כהן
צילום: רענן כהן
צילום: מפלגת העבודה
צילום: מפלגת העבודה
צילום: מפלגת העבודה

Back to top button