חדשות הארץמבזקים

השטח בוער: המשטרה מעלה כוננות – לרמה הגבוהה ביותר

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, נשא היום (חמישי) דברים, בטקס הענקת דרגות והרמת כוסית לרגל ראש השנה תשפ"ג, במטה הארצי של המשטרה בירושלים. המפכ"ל אמר כי המשטרה תעלה את הכוננות לרמה הגבוהה ביותר, החל ממוצ"ש. זאת עקב עלייה, לדבריו, בקבלת ההתראות לפיגועים.

בדבריו, התייחס המפכ"ל לכוננות בתקופת החגים ולעלייה בהתראות לפיגועים: "עוד בטרם הקמת המדינה, כמו גם בימנו אנו, דובר על הסכנות מתוך הארץ ומחוצה לה. את אלו שמתוך הארץ פוגשים שוטרי ולוחמי משטרת ישראל על בסיס יום יומי, במעברים, ביהודה ושומרון, בירושלים וביתר חלקי המדינה. ארגוני הטרור לא מפסיקים לרגע לנסות ולפגוע באזרחי ישראל. אם לא על ידי טילים אז באמצעות מחבלים, ואם לא מאורגנים אז בודדים, ואם לא באמצעי התקשורת אז דרך הסתה פרועה ברשת. מול הניסיונות הללו אנו עושים הכול יחד עם שותפינו בצה"ל ושב"כ בכדי לסכל את כוונותיהם של ארגוני הטרור ובכדי לפגוע במקורות המימון וההסתה שלהם. זהו מאמץ מתמשך שמצריך מאיתנו אורך נשימה, דריכות מתמדת ויוזמה."

"את כל אלה יישמו שני שוטרי יס"מ תל אביב כשמנעו פיגוע רצחני שהיה עלול להעיב על שמחת החגים הלאומית שעוטפת את כולנו. אנו רואים עלייה גדולה במספר ההתרעות והכוונות לפיגועים ומול זה אנו נערכים בכוחות גדולים. משטרת ישראל תעלה את הכוננות שלה החל ממוצאי השבת ועד סיום תקופת החגים לרמה הגבוהה ביותר הכוללת פריסת אלפי שוטרים במחסומי ביקורת בצירים, במרכזי הקניות והבילוי, ובבתי הכנסת ובאזורי ההתקהלות בכל רחבי הארץ." הוסיף המפכ"ל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר שבתאי: "לצד הפעילות המוגברת שלנו בתקופה הקרובה, הציבור גם מתבקש לגלות ערנות גבוהה. מכאן אני אומר לציבור – צאו, תבלו, תחגגו את חגי תשרי אבל גם תהיו ערים ורגישים לסביבה. אנו נגיע לכל קריאה וניתן מענה מהיר לכל דיווח."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button