מבזקיםפוליטי / מדיני

"לפשע אין גבולות": בר לב נאם בכנס בנצרת על האלימות בחברה הערבית

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, השתתף הבוקר (שישי) בכנס בנצרת להשקת התוכנית למלחמה באלימות בחברה הערבית והדרוזית, של עמותת "אלרואד".

במהלך הכנס נשא בר לב דברים, במהלכם אמר: "המאבק באלימות בחברה הערבית והדרוזית הוא מאבק ארוך. יש בו עליות וירידות, רגעי סיפוק ורגעי צער ואכזבה.
המאבק מתקיים ונמשך, יום ולילה, שבעה ימים בשבוע. מיטב כוחות המשטרה פועלים אל מול ארגוני הפשיעה והמחוללים שלה. אך לא רק הם: ישנו שיתוף פעולה מרשים עם גופי ממשל נוספים. ויש לנו לא מעט הישגים במאבק במחוללי פשיעה ובכירים בארגוני הפשע, וזאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד."

עוד הוסיף השר ואמר: "אך כדי שנצליח, לא תספיק רק פעולה של משטרת ישראל ושותפיה ושותפותיה. כדי שנצליח – עלינו לעבוד בזרועות שלובות עם החברה הערבית והדרוזית. עם ראשי ערים ומועצות. מובילי דעת קהל, ידוענים. פוליטיקאים. מחנכים. אנשי תקשורת. ולמעשה – כל מי שיכול בחברה הערבית והדרוזית להירתם לשם כך. רק באמצעות חינוך נצליח למנוע מהדור הצעיר לסטות מהדרך ולפנות אל עיסוק בפשע. רק חינוך, השכלה, חוגים ופעילות חברתית יסייעו לנו לגרום לדור הצעיר להתרחק ממחוללי הפשיעה, ולא לראות בהם מושא להערצה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: "טועה מי שחושב שזו רק בעיה של החברה הערבית והדרוזית. זו בעיה של מדינת ישראל, ושל כלל החברה שלנו. לפשע אין גבולות".

צילום: דוברות השר לביטחון פנים

Back to top button