יצרנית המכוניות החשמליות טסלה פרסמה אתמול (חמישי) קריאה ללקוחותיה בארה"ב, להגיע למוסכי החברה על מנת לבצע עדכון תוכנה במנגנון ההחזרה של החלונות, אשר בחברה התגלה כי אינו עובד כראוי ויכול לסכן את הנוסעים בפציעה, בכך שהוא חוזר במהירות רבה מדי.
כ-1.1 מיליון מכוניות של לקוחות החברה נקראו לבצע את העדכון. על אף שאין מדובר בתקלה מהותית ברכב והעדכון עצמו אינו מורכב, לאחר שבתקופה האחרונה שמה של טסלה עלה בהקשרים של תקלות אשר עשויות אפילו לגרום לתאונה בלתי נשלטות ברכב החצי אוטונומי, כל ביצוע ריקול שכזה יכול לפגוע בשמה הטוב של החברה.