חדשות חוץמבזקים

התאונה הקטלנית בגיאורגיה: ארבעה מהפצועים נחתו בישראל, בת 38 במצב קשה

הבוקר (שבת) נחתו בנמל התעופה בן גוריון ארבעה מפצועי תאונת הדרכים הקטלנית שאירעה אתמול בסמוך לעיר באטומי שבגיאורגיה. הארבעה פונו על ידי אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א עם הגעתם לבתי החולים להמשך טיפול רפואי.

ארבעת הפצועים, בהם אישה במצב קשה ו-3 קל הוטסו לארץ במטוס של חברת מדאסיס בשירות חברת הביטוח כלל. אישה בת 38 פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת, גבר בן 62 במצב קל עם חבלה בחזה פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב ולבית החולים רמב"ם בחיפה פונו גבר בן 37 ואישה בת 33 במצב קל עם חבלות בגפיים.

ארבעה פצועים נוספים נותרו בגיאורגיה. אחת מהן צפויה להשתחרר היום מבית החולים המקומי ולגבי שלושה נותרות תתקיים הערכת מצב רפואית לגבי המשך טיפול ופינוי ארצה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, חברת הביטוח פספורטכארד נערכת להטסה לישראל בתנאי טיפול נמרץ של מבוטחת בשנות ה-40 לחייה שהייתה מעורבת בתאונת הדרכים בבאטומי.

המבוטחת מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית חולים בגיאורגיה.

השגרירה הדס מיצד והקונסולית הדס כהן בגיאורגיה מלוות את הצוות הרפואי שהגיע מישראל להערכת המצב וכן מלוות את בני המשפחה שהגיעו מהארץ ושאר המעורבים בתאונת הדרכים ששוחררו מבית החולים.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button