חדשות חוץמבזקים

צפו: ניידת משטרה נעמדה על פסי הרכבת, החשודה במושב האחורי נפצעה קשה

משטרת קולרדו פרסמה היום (שבת) סרטון ערוך ממצלמת גוף של אחד השוטרים מתחנת משטרת פורט לופטון, ובו נראה רכב סיור משטרתי חונה על פסי רכבת ושניות לאחר מכן נפגע בעוצמה על ידי הרכבת בזמן שבמושב האחורי אזוקה צעירה שנעצרה.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, ניתן לשמוע את צופרי הרכבת שמתקרבת לרכב הסיור המשטרתי מספר שניות שקודם לכן נשמע קצין משטרה צועק לעבר חברו השוטר, "תזיז את המכונית שלך!" ו"תישאר מאחור!".

בסרטון נראה קצין המשטרה עומד על הפסים ומביט לכיוון הרכבת. לאחר מכן הוא יורד מהפסים והרכבת מתנגשת בעוצמה ברכב הסיור המשטרתי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במושב האחורי ישבה אזוקה ירני ריוס-גונסלס בת ה-20, מהעיר גרילי שבקולורדו שנעצרה על ידי שני שוטרים ממשטרת פורט לופטון זמן קצר לפני התאונה בה היא נפצעה באורח קשה.

החשודה שנעצרה ירני ריוס-גונסלס. צילום: פייסבוק

הכתב דילון תומאס מ- CBS צייץ בטוויטר קטע ערוך מהסרטון, שבו רואים שוטרים מדברים עם האישה, הרכבת פוגעת ברכב, והמשטרה ממהרת לעבר המכונית הפגועה ומבקשת סיוע רפואי מיידי.

צילום: מצלמת גוף, משטרת קולורדו

מחלקת החקירות של משטרת קולורדו מסרה כי ירני ריוס-גונסלס, נותרה מאושפזת מאז יום שישי ה-16 בספטמבר שבו אירעה התאונה כשהיא סובלת מפציעות גוף קשות שנגרמו לה כתוצאה מעוצמת ההתנגשות של הרכבת בניידת המשטרה. אך עם זאת צוין כי לא נשקפת סכנה לחייה.

מהחקירה עד כה עולה כי שני שוטרים ממשטרת פורט לופטון עצרו את הצעירה בזמן שנסעה במכוניתה. הם אזקו את הצעירה והכניסו אותה למושב האחורי בניידת המשטרה ושבו לאחר מכן לרכב שלה שעמד בסמוך לפסי הרכבת וביצעו בו בחיפוש. את ניידת המשטרה כאמור חנו על פסי הרכבת.

צילום: מצלמת גוף, משטרת קולורדו

קצין המשטרה שהעמיד את הניידת על פסי הרכבת הוצא לחופשה עד לסיום החקירה.

מפקד המשטרה, קארל דווייר לא חשף את שמו של השוטר וסירב לענות על שאלות אחרות לגבי התאונה.

Back to top button