מבזקיםפוליטי / מדיני

פעיל ליכוד תקף אל"מ במיל' בהפגנה נגד נתניהו במחלף חמד

היום (שבת) אחר הצהריים החלו הפגנות של מתנגדי נתניהו בגשרים ובצמתים ברחבי הארץ, בכ-150 מוקדים. נרשמה עלייה במספר המשתתפים בכל מוקד.

בהפגנה במחלף חמד הגיע פעיל הליכוד, תקף באגרוף מפגין, איים וקילל. משטרה הוזמנה והפעיל פונה מהמקום. המפגין שהותקף הוא אל"מ במיל' רמי מתן.

לאחרונה פורסם כי בן יהודה מועסק בקמפיין הליכוד. זו תקיפה אלימה חמישית של מפגינים בשלושת השבועות האחרונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשבועות האחרונים התרחשו ארבעה אירועי אלימות פיזית כנגד מפגינים, בין השאר באמצעות אבנים, מקלות וקסדות, אשר גרמו לדימום ולפציעות, לצד שורה של אירועי אלימות מילולית שכללו איומים, קללות ויריקות כלפי מפגינים בגשרים ובצמתים.

לגשר רמת הדר בהוד השרון, על כביש 4, בו הותקפו מפגינים בשבוע שעבר בקסדות הגיעו היום אזרחים רבים מכל רחבי הארץ, לצד פוליטיקאים ואישי ציבור, על מנת להביע סולידריות עם המותקפים ולהעביר מסר לפיו לא ניכנע לאלימות ולהסתה.

מהמפגינים נמסר: "מכונת הרעל מסיתה והתומכים הנאמנים יוצאים לחפש דם של מפגינים. נגמרו הימים בהם האלימות וההסתה שלהם הרתיעו אותנו. התשובה שלנו לכל ביביסט אלים שתוקף מפגינים – עוד גשרים ועוד מוקדי הפגנות המוניים בכל רחבי הארץ. חזרנו לגשרים ולצמתים כדי לוודא שהנאשם לא יחזור לשלטון!"

יו"ר מרצ זהבה גלאון הגיבה למתקפה על המפגינים במחלף חמד וכתבה: "בריונים בשליחות נתניהו מכים מפגינים שבוע אחר שבוע. הפעם מדובר בפעילים בשכר (!) מטעם הליכוד. ישראל נמצאת תחת מתקפה אלימה של ברית הביביסטים-כהניסטים. מרצ יצאה הערב לחזק את המפגינים בגשרים, ונמשיך להיאבק למען הדמוקרטיה שבוע אחרי שבוע. ניאבק בכיכרות ובגשרים, ברשתות ובצמתים – וננצח אותם בקלפי!"

יו"ר "ישראל חופשית דמוקרטית", השר לשעבר אלי אבידר, הגיב: "שבוע רביעי ברציפות שמפגיננו בגשרים מותקפים, והשבוע – על ידי בכיר מפעילי הליכוד. זו שערורייה! אנו דורש שהליכוד יגנו מקרים אלה בכל תוקף. לא ניתן לאלימות להשתיק אותנו".

הליכוד בעקבות אירוע זה הודיע כי הפעיל רמי בן יהודה הושעה עד לבירור התקרית.

בתגובה להשעיית רמי בן יהודה, מיש עתיד נמסר: "רמי בן יהודה ממומן על ידי הליכוד. הוא חלק מרכזי ממכונת הרעל המסיתה והאלימה של נתניהו. ההשעיה והבירור של הליכוד זה לא יותר מכסת"ח ופייק. האגרוף הזה הוא באחריותו הישירה של נתניהו. היום זה אגרוף, מחר יישפך דם".

גם שר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיב לתקיפה ואמר: "ערב השנה החדשה – עלינו להביא לעם בשורות של אחדות שהיא מעל כל מחלוקת פוליטית. מי שמתיימר לחזור ולהיות ראש ממשלה ומתעלם מאלימות שיטתית שננקטת שבוע אחר שבוע על ידי פעילים מטעמו, מוכיח שהוא לא ראוי להיות מנהיג ציבור. בישראל נמשיך להפגין, נמשיך להביע את דעתנו ונמשיך לזכור שבסופו של יום – כולנו חיים ונמשיך לחיות פה ביחד כאחים".

צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים
צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים
צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים
צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים
צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים
צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים
צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים

Back to top button