מצריםפוליטי / מדיני

האשמה: "ח"כ עתידי ברשימת הליכוד תקף אותי מינית"

עורך הדין חנוך מילביצקי זכה לאחרונה במקום ה-26 הריאלי ברשימת מפלגת הליכוד לכנסת. הערב (שבת) נחשפה בחדשות 12 האשמה כלפיו במקרה תקיפה מינית.

המאשימה – ק' – עבדה כיועצת תוכן לחברות ולאנשי עסקים. חנוך מילביצקי היה אחד מלקוחותיה. בריאיון עמה, סיפרה ק' על פגישה שקיימו השניים לפני 8 שנים בסלון ביתה, אשר לטענתה הסתיימה בתקיפה מינית אלימה.

היא שחזרה: "הפגישה הסתיימה. באתי ללוות אותו החוצה ובדלת הוא תקף אותי פיזית […] הוא לפת את הידיים שלי, את כל הגוף שלי. אני בחורה גדולה, אבל לא הצלחתי להשתחרר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היא אמרה כי מילביצקי ניסה לגרור אותה לחדר פינתי בבית על אף סירובה: "תוך כדי שהוא תוקף אותי אני אומרת לו שיפסיק. ידעתי שאם אני אצליח להרים את הקול קצת, אז השותפה שלי תשמע. אבל לא הצלחתי לצעוק. זה כמו בחלום הבלהות הכי גדול שלי, שאני עומדת במצב של תקיפה ולא מצליחה לצעוק".

היא הוסיפה: "זה היה מ-0 ל-100 בשניה […] הוא אפילו לא התחיל איתי, לא אמר שום דבר. פשוט תקף אותי […] הוא היה כל כך חדור מטרה. אמרתי לו 'תפסיק, אני לא מעוניינת', וזה מדליק אותו יותר".

היא המשיכה: "בתוך כל המאבק הזה, כשהייתי מתחתיו, בא לי רעיון ואמרתי לו שאם לא יעזוב אותי עכשיו, אתן לו ביס בצוואר והוא יצטרך להסביר את זה לאשתו. זה כאילו נפל לו מסך על מהעיניים ברגע, הוא נעצר ובאותו הרגע יצא מהדלת. הוא הלך וכתב לי הודעה שהוא מצטער ולא התכוון".

ק' אמרה כי: "אני מרגישה מחויבות חברתית. לא חושבת שזה בן אדם שצריך לקבל החלטות ברמה מדינית".

כ-4 שנים לאחר המקרה, מילביצקי התמודד בפתח תקווה בבחירות המקומיות ואף כיהן כסגן ראש העיר.

ק' מספרת שחוות פוסט טראומה כשראתה את הפוסטרים שלו תלויים בעיר: "נכנסתי למצב שכאילו לרגע לא הבנתי איפה אני נמצאת. הסתובבתי במעגלים סביב עצמי".

בעבר פורסם עיתון דה מרקר תחקיר על קהילת "קבלה לעם" – בה עו"ד מילביצקי שימש כיועץ המשפטי. נטען בתחקיר, בין היתר, כי מילביצקי ניהל מסע הכפשה נגד אישה שטענה שנפגעה מינית על ידי בכיר בקהילה. זאת ועוד, בחודש שעבר חדשות 12 פרסמו תחקיר שבו נטען כי מנהיג "קבלה לעם", מיכאל לייטמן, פגע מינית, ועלו תהיות נוספות על התנהלותו של עו"ד מילביצקי.

ק' צפתה בתחקיר זה והחליטה לפרסם פוסט בפייסבוק ובו חשפה את סיפורה. ק' גם עברה בדיקת פוליגרף; היא תיארה את כל פרטי האירוע ונמצאה דוברת אמת. גם שותפתה לדירה דאז של ק', הודתה שזו סיפרה לה על המקרה מיד לאחר האירוע.

מילביצקי מצדו הציג גם בדיקת פוליגרף שלפיה טענתו שלא תקף את ק' יצאה אמת.

מטעם של עורך הדין מילביצקי נמסר: "חנוך מילביצקי מכחיש בכל תוקף את הדברים. מדובר בעלילה שהועלתה לראשונה רק לאחר בחירתו של מר מילביצקי לרשימת הליכוד לכנסת, מצד מי שהייתה בתה של לקוחה שלו לפני כ-8 שנים. לאור הפרסום ברשת הפייסבוק, זומנה הטוענת לדיון בבית המשפט במסגרת הליך משפטי, שבה תבע מר מילביצקי לשון הרע עיתונאי, אך בחרה שלא להתייצב לדיון. במקום לדבר בבית המשפט בחרה הטוענת לדבר לתקשורת, ולכן מניעיה בהפצת העלילה ברורים. מר מילביצקי בוחן הדברים שפורסמו על ידי מי שהעלתה טענות שווא כלפיו ובכוונתו לעמוד על שמו הטוב".

אילוסטרציה

Back to top button